Ольга Штик » Науково-педагогічна та реформаторська діяльність Петера Петерсена (1884-1952 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Науково-педагогічна та реформаторська діяльність Петера Петерсена (1884-1952 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
12.05.2024 |
|
Твір змінено: |
12.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – розкрити зміст і спрямованість науково-
педагогічної та реформаторської діяльності Петера Петерсена в контексті
розвитку шкільної освіти Німеччині в кінці ХІХ – середини ХХ ст.,
з’ясувати актуальність його педагогічних ідей для модернізації освіти
сучасної Німеччини.
Відповідно до теми та мети визначено такі завдання дослідження:
1. Проаналізувати історіографію проблеми та джерельну базу
дослідження, визначити ступінь дослідженості творчого доробку
П. Петерсена у науковій літературі.
2. З’ясувати провідні чинники формування світогляду та
обґрунтувати періодизацію життєдіяльності П. Петерсена.
3. Розкрити зміст, спрямованість та визначити основні напрями
науково-педагогічної та реформаторської діяльності Петера Петерсена.
4. З’ясувати актуальність та вивчити стан упровадження
педагогічних ідей та інноваційних реформ П. Петерсена у процес
модернізації сучасної освіти в Німеччині та розробити рекомендації
щодо їх врахування при реформуванні сучасної шкільної освіти в
Україні. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ………………………………………………………………………. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ …… 13
1.1. Історіографія проблеми та джерельна база дослідження …… 13
1.2. Характеристика ключових понять дослідження …………….. 30
1.3. Розвиток шкільництва у Німеччині в кінці ХІХ –
середині ХХ ст. ………………………………………………… 40
Висновки до першого розділу ……………………………………………… 55
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ І СПРЯМОВАНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
ТА РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕТЕРА
ПЕТЕРСЕНА ………………………........................................... 59
2.1. Чинники формування П. Петерсена як німецького
педагога-реформатора ………………………………………… 59
2.2. Наукова та реформаторська діяльність педагога …………… 72
2.3. Зміст, принципи, форми і методи навчально-виховного
процесу в школі П. Петерсена ………………………………... 88
Висновки до другого розділу ………………………………………………. 124
РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ П. ПЕТЕРСЕНА В
КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ НІМЕЦЬКОЇ ШКОЛИ …………... 128
3.1. Внесок П. Петерсена у розвиток педагогічної
думки Німеччини ……………………………………………… 128
3.2. Актуалізація педагогічних ідей та реформ П. Петерсена
у контексті модернізації сучасної освіти Німеччини ……….. 139
3.3. Рекомендації до врахування досвіду «Йєна-план» педагогіки
П. Петерсена в Україні………………………………………… 166
Висновки до третього розділу ……………………………………………… 173
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………. 176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………... 181
ДОДАТКИ …………………………………………………………………… 209
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|