Оксана Шпарик » Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі

Дисертація
Написано: 2012 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 23.04.2025
Твір змінено: 23.04.2025
Завантажити: pdf див. (1.8 МБ)
Опис: Мета дослідження – розкрити основні ідеї Конфуція щодо навчання та
виховання особистості задля репрезентації в українській історико-педагогічній
науці його внеску у педагогіку.
Для досягнення мети дослідження визначено такі завдання:
1. Проаналізувати джерельну базу та стан дослідження спадщини
Конфуція.
2. Визначити вплив суспільно-історичних і духовно-матеріальних
чинників розвитку Давнього Китаю на формування провідних освітніх ідей
мислителя.
3. Висвітлити розвиток освіти у Давньому Китаї в контексті
життєдіяльності Конфуція.
4. Обґрунтувати філософсько-педагогічні засади вчення Конфуція.
5. Розкрити методи навчання і виховання за Конфуцієм.


7



6. Схарактеризувати особистість Конфуція як образ ідеального вчителя
китайців.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.