Оксана Шпарик » Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі
                
        
        
        Дисертація 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2012 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            23.04.2025 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            23.04.2025 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (1.8 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Мета дослідження – розкрити основні ідеї Конфуція щодо навчання та  
виховання особистості задля репрезентації в українській історико-педагогічній  
науці його внеску у педагогіку.   
Для досягнення мети дослідження визначено такі завдання:  
1. Проаналізувати джерельну базу та стан дослідження спадщини  
Конфуція.  
2. Визначити вплив суспільно-історичних і духовно-матеріальних  
чинників розвитку Давнього Китаю на формування провідних освітніх ідей  
мислителя.  
3. Висвітлити розвиток освіти у Давньому Китаї в контексті  
життєдіяльності Конфуція.  
4. Обґрунтувати філософсько-педагогічні засади вчення Конфуція.  
5. Розкрити методи навчання і виховання за Конфуцієм.  
 
 
7  
 
  
 
6. Схарактеризувати особистість Конфуція як образ ідеального вчителя  
китайців.   | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     Вступ…………………………………………………………………………  
Розділ І.     Наукова біографія Конфуція – джерело вивчення   
            формування його філософсько-педагогічних ідей  
1.1. Джерельна база та історіографія джерел про спадщину і  
постать Конфуція……………………………………………...  
1.2. Вплив суспільно-історичних умов Давнього Китаю на  
формування особистості Конфуція…………………………..  
1.3. Духовна культура давніх китайців як основа педагогічних  
ідей Конфуція……………………………….............................  
1.4. Життєдіяльність Конфуція – підґрунтя для розуміння його  
педагогічних поглядів………………………………………...  
Висновки до першого розділу……………………………………………...  
Розділ ІІ.    Основні педагогічні канони спадщини Конфуція у   
                     контексті освітніх традицій давніх китайців  
2.1.    Розвиток освіти у Давньому Китаї……………………………  
2.2.    Провідні філософсько-педагогічні засади вчення Конфуція..  
          2.3.    Методи навчання і виховання у спадщині Конфуція………..  
          2.4.    Конфуцій про благородного мужа як мету виховання………  
          2.5.    Образ Конфуція як ідеал учителя у китайських і зарубіжних   
                    джерелах………………………………………………………..  
Висновки до другого розділу……………………………………………....  
ВИСНОВКИ………………………………………………………………....  
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..  
ДОДАТКИ…………………………………………………………………...  
 
3  
 
  
 
  
 
13  
 
  
 
37  
 
  
 
50  
 
  
 
70  
90  
 
  
 
96  
117  
136  
164  
 
  
 
182  
193  
199  
205  
236  
 
  
 
  
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |