Оксана Шпарик » Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
23.04.2025 |
|
Твір змінено: |
23.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.8 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – розкрити основні ідеї Конфуція щодо навчання та
виховання особистості задля репрезентації в українській історико-педагогічній
науці його внеску у педагогіку.
Для досягнення мети дослідження визначено такі завдання:
1. Проаналізувати джерельну базу та стан дослідження спадщини
Конфуція.
2. Визначити вплив суспільно-історичних і духовно-матеріальних
чинників розвитку Давнього Китаю на формування провідних освітніх ідей
мислителя.
3. Висвітлити розвиток освіти у Давньому Китаї в контексті
життєдіяльності Конфуція.
4. Обґрунтувати філософсько-педагогічні засади вчення Конфуція.
5. Розкрити методи навчання і виховання за Конфуцієм.
7
6. Схарактеризувати особистість Конфуція як образ ідеального вчителя
китайців. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ…………………………………………………………………………
Розділ І. Наукова біографія Конфуція – джерело вивчення
формування його філософсько-педагогічних ідей
1.1. Джерельна база та історіографія джерел про спадщину і
постать Конфуція……………………………………………...
1.2. Вплив суспільно-історичних умов Давнього Китаю на
формування особистості Конфуція…………………………..
1.3. Духовна культура давніх китайців як основа педагогічних
ідей Конфуція……………………………….............................
1.4. Життєдіяльність Конфуція – підґрунтя для розуміння його
педагогічних поглядів………………………………………...
Висновки до першого розділу……………………………………………...
Розділ ІІ. Основні педагогічні канони спадщини Конфуція у
контексті освітніх традицій давніх китайців
2.1. Розвиток освіти у Давньому Китаї……………………………
2.2. Провідні філософсько-педагогічні засади вчення Конфуція..
2.3. Методи навчання і виховання у спадщині Конфуція………..
2.4. Конфуцій про благородного мужа як мету виховання………
2.5. Образ Конфуція як ідеал учителя у китайських і зарубіжних
джерелах………………………………………………………..
Висновки до другого розділу……………………………………………....
ВИСНОВКИ………………………………………………………………....
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..
ДОДАТКИ…………………………………………………………………...
3
13
37
50
70
90
96
117
136
164
182
193
199
205
236
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|