Віктор Шпак » Мале підприємництво видавничої галузі сучасної України (1991-2010 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Мале підприємництво видавничої галузі сучасної України (1991-2010 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
22.04.2024 |
|
Твір змінено: |
22.04.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.9 МБ)
|
|
Опис: |
університету імені М.П. Драгоманова (протокол № 2 від 30 вересня 2013 р.).
Мета дослідження. Метою дисертаційного дослідження є історичний
аналіз умов та хронологічних періодів розвитку малого підприємництва,
насамперед у видавничій сфері, у перехідній економіці України; умов
побутування, розвитку та функціонування видавничого бізнесу України;
визначення місця видавничої галузі в інформаційній структурі сучасного
суспільства; узагальнення теоретичних положень щодо малого підприємництва
як фактору становлення та функціонування громадянського суспільства та
розроблення пропозицій, практичних заходів щодо активізації та підвищення
7
ролі підприємницької діяльності, в цілому і видавничого бізнесу зокрема;
підвищення ефективності діяльності засобів масової інформації та продукції
видавничих структур як інструментів формування демократичного суспільства
з високими культурно-духовними та освітніми цінностями.
Для досягнення поставленої мети у дисертації визначені такі завдання:
– дослідити і узагальнити історіографію малого підприємництва та
видавничого бізнесу й визначити характерні періоди їх розвитку відповідно до
сучасних методологічних позицій; проаналізувати і охарактеризувати
джерельну базу щодо досліджуваної теми для узагальнення наукової думки та
створення основи для подальшої наукової роботи;
– визначити зміст, критерії та основні функції малого підприємництва;
– у хронологічному порядку проаналізувати умови становлення малого
підприємництва в Україні, особливості та проблеми розвитку, місце у
структурі національної економіки;
– визначити основні фактори активізації впливу малого підприємництва
на соціально-економічний розвиток країни;
– окреслити нормативно-правове забезпечення процесів розвитку та
підтримки видавничого бізнесу, виявити здобутки і прогалини, встановити
наслідки такої правової політики, що здійснювалася;
– визначити основні етапи формування видавничої галузі та основні
проблеми розвитку видавничого бізнесу;
– дослідити інноваційну складову редакційно-видавничої діяльності та
рівень підготовки фахівців, необхідних для вирішення наявних завдань;
– з’ясувати місце і вплив видавничої продукції на формування
національного інформаційного простору та мовні аспекти видавничого бізнесу;
– проаналізувати сучасні світові надбання у практиці розбудови
видавничої галузі;
– з’ясувати роль малого підприємництва у формуванні середнього класу
та розбудови громадянського суспільства;
– дослідити використання видавничого потенціалу у формуванні
8
демократичних засад суспільства; проаналізувати особливості практичної
участі видавничої продукції у процесах формування демократичної політичної
культури, забезпеченні інформаційних прав і свобод громадянина і суспільства
в цілому;
– запропонувати шляхи подолання нагальних проблем видавничого
підприємництва, що потребують негайного вирішення. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………………….. 4
ВСТУП................................................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1
МАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ВИДАВНИЧОЇ ГАЛУЗІ СУЧАСНОЇ
УКРАЇНИ ЯК ДОСЛІДНИЦЬКА ПРОБЛЕМА…………............................. 14
1.1. Історіографія проблеми.................................................................................... 14
1.2. Джерельна база дослідження........................................................................... 34
1.3. Методологія дослідження…………………………………………………… 54
РОЗДІЛ 2
СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У
ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ............................................................ 64
2.1. Зміст, критерії та основні функції малого підприємництва……................. 64
2.2. Умови становлення малого підприємництва в Україні …………………… 90
2.3. Мале підприємництво у структурі національної економіки, особливості
та проблеми розвитку…………………………………………………………….. 126
2.4. Основні фактори активізації впливу малого підприємництва на
соціально-економічний розвиток України……………………………………… 154
РОЗДІЛ 3
МАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ
ВИДАВНИЧОЇ ГАЛУЗІ………………………………………………………… 175
3.1. Нормативно-правове забезпечення процесів розвитку та підтримки
видавничого бізнесу………………………………………………………………. 175
3.2. Основні етапи формування видавничої галузі……………………………… 195
3.3. Інноваційна перебудова видавничої справи………………………………… 229
3.4. Розбудова системи підготовки кадрів для видавничого бізнесу………….. 238
РОЗДІЛ 4
ВИДАВНИЧА ГАЛУЗЬ У СТРУКТУРІ ІНФОРМАЦІЙНОГО
СУСПІЛЬСТВА………………………………………………………………….. 256
3
4.1. Видавнича продукція як складова інформаційного простору…………...... 256
4.2. Мовні аспекти видавничого бізнесу………………………………………… 278
4.3. Світовий досвід розбудови видавничої галузі……………………………… 297
РОЗДІЛ 5
МАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК ФАКТОР ГРОМАДЯНСЬКОГО
СУСПІЛЬСТВА………………………………………………………………….. 329
5.1. Мале підприємництво – основа формування середнього класу…………... 329
5.2. Громадські об’єднання підприємців – невід’ємна складова
громадянського суспільства……………………………………………………… 349
5.3. Використання видавничого потенціалу у формуванні демократичних
засад суспільства………………………………………………………………...... 367
ВИСНОВКИ............................................................................................................ 389
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ.......................... 402
ДОДАТКИ............................................................................................................. 503
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|