Наталя Володимирівна Шевченко » Діяльність національних культурно-освітніх закладів Півдня України в період німецько-румунської окупації 1941-1944 рр.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Діяльність національних культурно-освітніх закладів Півдня України в період німецько-румунської окупації 1941-1944 рр.
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
11.07.2024 |
|
Твір змінено: |
11.07.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета і завдання дослідження. Враховуючи наукове, практичне і
політичне значення досліджуваної теми, а також недостатню її розробку
вітчизняною історіографією, автор метою дисертаційного дослідження
ставить розкриття витоків і наслідків діяльності культурно-освітніх установ у
окупаційний період, з’ясування загальних тенденцій та регіональних
особливостей цієї проблеми. Для досягнення поставленої мети визначено такі
завдання:
• проаналізувати сучасний рівень наукової розробки досліджуваної
проблеми та її джерельну базу;
• дослідити постанови, документи окупаційної влади, що стосуються
освіти, культури і пропаганди на території Південної України та
показати їх вплив на діяльність культурно-освітніх закладів;
• розкрити освітню політику нацистської влади щодо населення
південних територій рейхскомісаріату «Україна» та губернаторства
Трансністрія;
7
• з’ясувати особливості ставлення окупаційної влади до етнічних німців
Півдня України;
• розкрити питання розвитку сценічного мистецтва;
• висвітлити діяльність архівів, музеїв та бібліотек за окупаційного
режиму;
• показати роль преси, кіно та радіомовлення у пропагандистській
діяльності німецької та румунської влади;
• узагальнити фактичний матеріал та оцінити роль культурно-освітніх
організацій у житті населення Півдня України в роки німецько-
румунської окупації. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 3
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. СТАН НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ, ДЖЕРЕЛЬНА
БАЗА ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Історіографія проблеми 11
1.2. Огляд джерел та методологія дослідження 32
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ «НОВОЇ» СИСТЕМИ ОСВІТИ
ДЛЯ МІСЦЕВОГО НАСЕЛЕННЯ ПІВДНЯ
УКРАЇНИ
2.1. Реалізація німецької освітньої політики в
південному регіоні рейхскомісаріату «Україна»
49
2.2. Специфіка навчального процесу в губернаторстві
Трансністрія
72
2.3. Організація культурно-освітнього життя
національних меншин
101
РОЗДІЛ 3. КУЛЬТУРНІ ТА НАУКОВІ ЗАКЛАДИ ПІВДЕННОЇ
УКРАЇНИ В РОКИ НІМЕЦЬКО-РУМУНСЬКОГО
ОКУПАЦІЙНОГО РЕЖИМУ
3.1. Сценічне мистецтво в умовах окупації 120
3.2. Архіви, музеї та бібліотечна справа 137
3.3. Преса, кіно, радіомовлення 163
ВИСНОВКИ 189
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 196
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|