Вікторія Шереметьєва » Творчість Філіпа Сідні у соціокультурному контексті англійського ренесансу 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Творчість Філіпа Сідні у соціокультурному контексті англійського ренесансу
                
        
        
        Дисертація 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2017 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            31.05.2018 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            31.05.2018 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (2.1 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Мета  дослідження  полягає  у  тому,  щоб  з’ясувати  специфіку  взаємодії  
творчих  імперативів  Ф. Сідні  з  інтелектуально-духовними  запитами  
англійського  Ренесансу  та  виявити  характер  її  художньої  репрезентації  в  
літературних творах митця.   
В  основу  гіпотези  роботи  покладено  тезу  про  те,  що  у  кожному  з  
різножанрових  творів  цього  письменника  не  лише  оригінальним  чином  
оприявнюється соціокультурний контекст епохи, але і відчутно проступають ті  
типи ідентичності автора, які на момент створення художніх текстів виявилися  
домінуючими.    
Досягнення цієї мети передбачає розв’язання таких завдань:  
– спираючись  на  теорію  ідентичності  та  здобутки  герменевтики,  
феноменології  і  нового  історизму,  розробити  алгоритм  аналізу  авторської  
творчості як продукту наративної самоідентифікації митця;  
– проаналізувати  рецепцію  творчості  Ф. Сідні  в  зарубіжному  та  
вітчизняному літературознавстві, виявляючи дискусійні аспекти та питання, що  
потребують подальшого вивчення;   
– реконструювати літературну біографію Ф. Сідні на тлі соціокультурного  
контексту англійського Ренесансу;  
– окреслити  механізми  формування  авторської  ідентичності  в  процесі  
літературної творчості;    
– визначити  ідейно-художні  домінанти  естетичної  парадигми  Ф. Сідні  та  
його роль у становленні літературно-критичної думки в ренесансній Англії (на  
матеріалі трактату «Захист поезії»);   
– з’ясувати  специфіку  ставлення  Ф. Сідні  до  петраркізму  як  літературної  
моди тогочасся та виявити природу художніх новацій митця в сонетному циклі  
«Астрофіл і Стелла»;   
– прояснити  характер  кореляції  приватного  та  публічного  начал  в  ліриці  
Ф. Сідні;  
– висвітлити специфіку творчого експерименту митця в царині романістики  
на матеріалі двох авторських манускриптів «Аркадії»;   
– охарактеризувати поетикальні особливості художнього світу друкованої  
композитної версії «Аркадії»;  
– сформувати цілісне уявлення про масштабність впливу сіднівського міфу  
та  творчих  здобутків  митця  на  культурні  практики  і  літературні  конвенції  
англійського Ренесансу.  | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     ВСТУП………………………………………………………………………  4  
РОЗДІЛ 1. ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ФІЛІПА СІДНІ НА  
ТЛІ ДОБИ: СПРОБА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ РЕКОНСТРУКЦІЇ….….  
  
11  
1.1. Теоретико-методологічні засади дослідження …...………………….  11  
1.2. Рецепція творчості Ф. Сідні  в зарубіжному та вітчизняному  
літературознавстві………………………………………………………….  
  
23  
1.3. Філіп Сідні як ідеал «Renaissance man» в контексті англійського  
Відродження………………………………………...………………………  
  
44  
Висновки до розділу 1……………………………………………………...  54  
РОЗДІЛ 2. «ЗАХИСТ ПОЕЗІЇ» Ф. СІДНІ: МІЖ  
САМОРЕПРЕЗЕНТАЦІЄЮ ТА САМОКОНСТИТУЮВАННЯМ……...  
  
58  
2.1. «Захист Поезії» Ф. Сідні та літературно-критичні дискусії  
єлизаветинської доби…………………………………………..…………...  
  
58  
2.2. Філософсько-естетична концепція Ф. Сідні як втілення   
ренесансної художньої свідомості………...……………………………....  
  
73  
Висновки до розділу 2 …………………………..........................................  89  
РОЗДІЛ  3.  СПЕЦИФІКА  АВТОРСЬКОЇ  САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ  В  
ПОЕЗІЇ Ф. СІДНІ............................................................................................  
  
91  
3.1.  Історико-літературна  репутація  Сідні-поета  в  зарубіжному  та  
вітчизняному літературознавстві..................................................................  
  
91  
3.2. Ф. Сідні і традиція петраркізму в Англії: специфіка взаємодії…...….   109  
3.3.  «I  am  not  I»:  приватне  vs  публічне  в  ліриці  
Ф. Сідні...………………….……………...……………………....................  
  
120  
Висновки до розділу 3..……………………………………………….……  142  
РОЗДІЛ 4. «АРКАДІЯ» Ф. СІДНІ У ЛІТЕРАТУРНІЙ ПАРАДИГМІ  
ЄЛИЗАВЕТИНСЬКОЇ ДОБИ…………………………………..………….   
  
145  
4.1.  «Аркадії»  Ф.  Сідні:  історія  написання,  літературна  репутація,  
едиційний фактаж …….................................................................................  
  
145 3  
  
4.2.  Трансформація  «Аркадії»:  три  версії  в  контексті  еволюції  
романістики…..………..…………….….……………………………..........  
  
154  
4.3. Художній світ «Аркадії».……….……………….……………………..  162  
Висновки до розділу 4……………………………………………………...  184  
ВИСНОВКИ………………………………………………………………..  187  
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…......................……………...  195  
ДОДАТКИ…......................………………………………………………...  224  
    
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |