Юлія Шелестова » Художня рецепція сміхової культури у творчості Павла Глазового
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Художня рецепція сміхової культури у творчості Павла Глазового
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
04.05.2025 |
|
Твір змінено: |
04.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.6 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – з’ясувати особливості художньої рецепції сміхової
культури у творчості П. Глазового.
Мета конкретизована в таких завданнях:
1) з’ясувати сутність поняття "сміхова культура", його структуру, форми
та взаємозв’язки із художньою літературою; встановити особливості української
сміхової культури;
2) на основі аналізу шляхів формування світогляду П. Глазового
визначити особливості його літературно-естетичного кредо;
3) на матеріалі гуморесок письменника дослідити механізм перетікання
заборонених форм сміхової культури, а саме анекдоту, в офіційну;
4) простежити витоки гумористично-сатиричної стратегії подвійного
кодування П. Глазового та розглянути метаморфози "котляревщини" в його
творчості;
5) проаналізувати особливості художньої рецепції бурлескної традиції у
творах П. Глазового. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. УКРАЇНСЬКА СМІХОВА КУЛЬТУРА: ТЕОРЕТИЧНІ
АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 9
1.1. Типологічні ознаки української сміхової культури 9
1.2. Анекдот як популярна форма української сміхової культури
в 60–80-х роках ХХ століття 38
1.3. Взаємодія сміхової культури та літератури: фольклорний аспект 47
Висновки до першого розділу 58
РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЯ РЕЦЕПЦІЯ АНЕКДОТУ У ТВОРЧОСТІ
ПАВЛА ГЛАЗОВОГО 63
2.1. Світоглядні позиції та літературно-естетичне кредо письменника 63
2.2. Художнє осмислення анекдоту у творчості Павла Глазового:
традиції і новаторство 77
2.3. Модифікація суспільних реалій та морально-етичних цінностей
1960–1980-х років у гуморесках письменника 94
Висновки до другого розділу 110
РОЗДІЛ 3. ТРАНСФОРМАЦІЯ БУРЛЕСКНОЇ ТРАДИЦІЇ
У ТВОРЧОСТІ ПАВЛА ГЛАЗОВОГО 114
3.1. Витоки гумористично-сатиричної стратегії спротиву
у творчості Павла Глазового 114
3.2. Бурлеск як домінанта творчої манери письменника 127
3.3. Бурлескна мова Павла Глазового як предмет дискусії
1970–1980-х років 145
3.4. Матеріально-тілесна образність у творчості письменника:
бурлескно-сатиричний дискурс 156
3.5. Елементи гротеску в гуморесках Павла Глазового
як засіб сатиричної типізації 164
3
Висновки до третього розділу 173
ВИСНОВКИ 177
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 184
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|