Володимир Сергійчук » Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років
Стаття
|
|
|
Написано: |
2018 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
16.06.2020 |
|
Твір змінено: |
16.06.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(187.5 КБ)
|
|
Опис: |
Народна творчість та етнологія: №5 / НАН України, ІМФЕ ім. М.Т.Рильського. – К., 2018.
У статті акцентовано увагу на вивченні статистики початкової школи УСРР в 1930‑х роках, що дає змогу встановити втрати дітей під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років. Зокрема, порівняльний аналіз планів наповнення 1–4 класів показує, що вже 1933 року виникла гостра диспропорція з кількістю дітей, що мали відвідувати заняття. Попередні підрахунки засвідчують, що втрати учнів початкової школи, яка на той час уже була обов’язковою, сягали близько 2 млн, а загалом дітей дошкільного й шкільного віку, за нашими розрахунками, після 1932–1933 років не дорахувалися понад 3 млн. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|