Володимир Сергійчук » Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років

Стаття
Написано: 2018 року
Розділ: Історична
Твір додано: 16.06.2020
Твір змінено: 16.06.2020
Завантажити: pdf див. (187.5 КБ)
Опис: Народна творчість та етнологія: №5 / НАН України, ІМФЕ ім. М.Т.Рильського. – К., 2018.


У статті акцентовано увагу на вивченні статистики початкової школи УСРР в 1930‑х роках, що дає змогу встановити втрати дітей під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років. Зокрема, порівняльний аналіз планів наповнення 1–4 класів показує, що вже 1933 року виникла гостра диспропорція з кількістю дітей, що мали відвідувати заняття. Попередні підрахунки засвідчують, що втрати учнів початкової школи, яка на той час уже була обов’язковою, сягали близько 2 млн, а загалом дітей дошкільного й шкільного віку, за нашими розрахунками, після 1932–1933 років не дорахувалися понад 3 млн.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.