Володимир Юрійович Середа » Математична логіка в шкільному курсі математики
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Математична логіка в шкільному курсі математики
Посібник
|
|
|
Написано: |
1984 року |
|
Джерело: |
Sehrg-Gut+balik2 |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
17.06.2020 |
|
Твір змінено: |
17.06.2020 |
|
Завантажити: |
djvu
(7.4 МБ)
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ
Розділ І. Характеристика основних понять математичної логіки
§ 1. Прості та складені висловлення. Логічні операції
§ 2. Формули логіки висловлень. Рівносильність формул. Закони логіки та методика їх обгрунтування
§ 3. Бульові функції. Логіка висловлень як алгебра Буля
§ 4. Принцип двоїстості та його застосування
§ 5. Нормальні форми формул логіки висловлень. Проблема розв’язуваності
§ 6. Необхідність розширення логіки висловлень. Основні поняття логіки предикатів. Теоретико-множинний зміст предикатів
§ 7. Формули логіки предикатів. Класи формул . . . .
§ 8. Спрощення формул логіки предикатів. Випереджена нормальна форма формул логіки предикатів
§ 9. Логічний наслідок (логічне слідування). Правила виведення
Розділ II. Використання елементів математичної логіки в шкільній математиці
§ 1. Суть та закони правильного (логічного) мислення
§ 2. Логічний аналіз термінів «твердження» («судження») і «поняття». Про можливі логічні помилки в означенні понять
§3. Про зв’язок мови шкільної математики з мовою логіки
§ 4. Використання символіки математичної логіки в шкільній математиці
§ 5. Правила утворення заперечень математичних тверджень. Запне і логічний аналіз означень математичних понять
§ 6. Роль правил виведення (дедуктивних схем) у шкільній математиці
§ 7. Види математичних теорем та логічні взаємозв’язки між ними
§ 8. Необхідні і достатні умови з погляду логіки . . .
§ 9. Логічні основи методу доведення від супротивного та методу математичної індукції
§ 10. Про логічну суть поняття «доведення» в шкільній математиці
§11. Застосування символіки і законів математичної логіки до розв’язування рівнянь, нерівностей, їх систем та сукупностей
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|