Ігор Щупак » Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Підручник
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
01.10.2023 |
|
Твір змінено: |
02.10.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(6.9 МБ)
|
|
Опис: |
Щупак І.Я.
Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256 с.: іл., карти.
ISBN 978-617-7712-46-5.
У підручнику висвітлюється період Новітньої історії, що охоплює добу від закінчення Другої світової війни до сьогодення. На основі сучасних історичних підходів розглядаються історичні події та явища, пов’язані з радикальними соціально-економічними та політичними змінами в Європі та світі в цей час. Увага приділяється новим ідейним течіям у суспільстві, тенденціям й особливостям розвитку культури, повсякденному життю людей.
Підручник вирізняється особливою системою побудови та структурування навчального матеріалу, визначення основних понять. Фрагменти історичних документів, довідкова й додаткова інформація, ілюстративний матеріал, карти, питання та завдання спрямонікальною особливістю підручника є запровадження QR-кодів, які можна сканувати смартфоном та отримати відео-, аудіоінформацію до навчального матеріалу. Очевидно, таким чином наш паперовий підручник більше відповідає потребам сучасної учнівської молоді. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
§ 1. Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин . . . . 6
§ 2. Початок «холодної війни» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
§ 3. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство . . . . . . . . . . . 22
§ 4. Боротьба за громадянські права і права меншин . . . . . . . . . . 29
§ 5. Транснаціональні корпорації. НТР.
Різні моделі ринкового господарства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
§ 6. Німеччина: від «економічного дива»
до об’єднання країни та сучасного стану . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
§ 7. Італія і Франція у другій половині ХХ —
на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
§ 8. Від Європейського економічного співтовариства
до Європейського Союзу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
§ 9. Роль США у міжнародних відносинах
у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
§ 10. Матеріал до узагальнення з розділів 1 і 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
§ 11. Результати Другої світової війни для народів
Центрально-Східної Європи.
Особливості розвитку Болгарії та Югославії . . . . . . . . . . . . . . 76
§ 12. Сталінська модель соціалізму та її втілення
в Угорщині та Румунії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
§ 13. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі . . . . . . 90
§ 14. Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору.
Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині
і «Празька весна» 1968 р. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
§ 15. СРСР: завершення епохи Сталіна. «Хрущовська відлига» . . . 103
§ 16. СРСР: від доби Брежнєва до перебудови . . . . . . . . . . . . . . . 112
§ 17. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи.
Розпад Радянського Союзу, Югославії
та Чехословаччини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
§ 18. Росія наприкінці ХХ — на початку ХХІ ст.
Політична, економічна й ідеологічна
експансія Росії в регіоні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
§ 19. Узагальнення до розділу 3.
Держави Центрально-Східної Європи:
трансформаційні процеси . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
§ 20. Японія у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . 142
§ 21. Китай у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . . 149
§ 22. Індія і Пакистан у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . 158
§ 23. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема
та шляхи її врегулювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 166
§ 24. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна».
Терористична діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 175
§ 25. Латинська Америка у другій половині ХХ —
на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 182
§ 26. Африка у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . 189
§ 27. Узагальнення до розділу 4.
Держави Азії, Африки та Латинської Америки:
вибір шляхів розвитку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 195
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
§ 28. Динаміка «холодної війни» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198
§ 29. Період «розрядки» в міжнародній політиці . . . . . . . . . . . . . . . 207
§ 30. Проблема міжнародного тероризму.
Агресія Російської Федерації проти України . . . . . . . . . . . . . 215
§ 31. Узагальнення до розділу 5. Міжнародні відносини . . . . . . . . 223
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
§ 32. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство.
Науково-технічна революція . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 226
§ 33. Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції.
Спорт у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . . 235
§ 34. Основні тенденції розвитку світу
у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . 245
§ 35. Узагальнення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|