Олена Щокіна » Особливості філософсько-культурологічних поглядів художників українського авангарду
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Особливості філософсько-культурологічних поглядів художників українського авангарду
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2009 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.06.2025 |
|
Твір змінено: |
03.06.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(11.8 МБ)
|
|
Опис: |
Мета та завдання дослідження. Мета дослідження – виявити
особливості філософсько-культурологічних поглядів та розкрити художньо-
критичну діяльність митців українського авангарду. Відповідно до
поставленої мети у дисертації передбачається розв’язання таких завдань:
– дослідити процес формування наукового поняття «український
авангард»;
– простежити становлення філософсько-культурологічних поглядів
провідних майстрів українського авангарду;
– проаналізувати філософські тексти художників українського авангарду,
виявити та показати особливості їх світоглядних ідей;
– визначити концептуальні погляди художників-теоретиків українського
авангарду;
– здійснити порівняльний аналіз філософсько-світоглядних ідей
художників українського авангарду та філософії постмодерну;
– виявити характер прояву авангарду в художній практиці культури
Одеси початку ХХ століття;
– визначити вплив художньої критики на формування світогляду
одеських художників епохи авангарду. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ ТА ВІДМІННІ РИСИ
ФІЛОСОФСЬКИХ ПОГЛЯДІВ ХУДОЖНИКІВ УКРАЇНСЬКОГО
АВАНГАРДУ
1.1. Формування поняття «український авангард» та його осмислення…16
1.2. Український авангард: інтуїтивізм та психологізм…………………...32
1.3. Ідеї космізму та езотерики у теорії українського авангарду…………44
Висновки до розділу 1………………………………………...........……..50
РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ Й ІНТЕРПРЕТАЦІЯ
ФІЛОСОФСЬКИХ КАТЕГОРІЙ У ТЕКСТАХ АДЕПТІВ
УКРАЇНСЬКОГО АВАНГАРДУ
2.1. Пошуки абсолютного – філософське «запитування» О. Богомазова,
ідеалізм В. Кандинського, «вчування» М. Гершенфельда ……....................52
2.2. Деструктивізм у філософських теоріях українського авангарду….....62
2.3. Поняття «людина» у філософських трактуваннях авангарду……..…73
2.4. Еклектизм філософії мистецтва «класичного» авангарду як вектор
еклектики постмодернізму………………………………………….................88
Висновки до розділу 2……………………….............………………..…103
РОЗДІЛ 3. СТАНОВЛЕННЯ ПАРАДИГМИ НОВОЇ ХУДОЖНЬОЇ
КРИТИКИ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ЗРІЗІ (ОДЕСЬКИЙ АВАНГАРД)
3.1. Взаємовідношення класичної і некласичної парадигми критики
початку ХХ століття ……………………………………………...…………105
3.2. Вплив художньої критики на формування світогляду одеських
авангардистів………………………………………………………….………123
Висновки до розділу 3……………...........………………………..……..149
ВИСНОВКИ…………………………………………………...…..…....152
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………..…...155
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|