Віталій Щепанський » Рецепція релігійної філософії середньовіччя у «Треносі» М. Смотрицького
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Рецепція релігійної філософії середньовіччя у «Треносі» М. Смотрицького
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.12.2017 |
|
Твір змінено: |
05.12.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дисертації є комплексний
аналіз рецепції середньовічної філософської думки в релігійно-філософських
поглядах М. Смотрицького, що містяться у полемічному трактаті «Тренос»
(1610 р.).
Мета конкретизується в таких дослідницьких завданнях:
– виявити особливості становлення релігійно-філософських
поглядів М. Смотрицького;
– здійснити аналіз герменевтичних аспектів релігійної символіки в
поетичній частині «Треносу»;
– виокремити оригінальні філософські ідеї М. Смотрицького;
– обґрунтувати рецепції М. Смотрицького філософських ідей отців
церкви;
– проаналізувати трактування М. Смотрицьким середньовічної
антропології;
– дослідити критику М. Смотрицьким засад вчення про чистилище
у працях Аврелія Августина та Григорія Великого. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ................................................................................................................ 3
РОЗДІЛ 1. РЕЛІГІЙНО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ М. СМОТРИЦЬКОГО
ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ...................................................... 9
1.1. Стан наукового вивчення проблеми ............................................................. 99
1.2. Джерельна база дослідження ........................................................................ 28
Висновки до розділу 1 .......................................................................................... 38
РОЗДІЛ 2. РЕЛІГІЙНО-КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ ПОЕТИЧНОЇ ЧАСТИНИ
«ТРЕНОСУ». .......................................................................................................... 40
2.1. Генеза культурного базису твору…………… ............................... ………...40
2.2. Аналіз символічного образу «Церкви-Матері» ........................................... 52
2.3. Герменевтичний вимір міфологеми «Золотий вік» ..................................... 69
2.4. Естетичні погляди та риторичні моделі у «Треносі» .................................. 74
Висновки до розділу 2 .......................................................................................... 82
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ФІЛОСОФСЬКОЇ ЧАСТИНИ «ТРЕНОСУ»85
3.1. Тлумачення та застосування релігійно-філософських понять у розділі
«Про сходження Святого Духа» ........................................................................... 85
3.2. Аналіз релігійно-філософських ідей отців церкви ..................................... 91
3.3. Трактування середньовічної антропології ................................................. 117
3.4. Критика М. Смотрицьким засад вчення про чистилище у працях Аврелія
Августина та Григорія Великого…..…………………………………………..130
Висновки до розділу 3 ........................................................................................ 153
ВИСНОВКИ ..................................................................................................... 157
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ................................................. 161
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|