Ольга Сапожнік » Антологія української популярної естрадної музики (1920-2000 роки). Частина 1
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Антологія української популярної естрадної музики (1920-2000 роки). Частина 1
Не визначено
|
|
|
Написано: |
2023 року |
|
Розділ: |
Художня |
|
Твір додано: |
23.04.2025 |
|
Твір змінено: |
23.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.2 МБ)
|
|
Опис: |
Наукова розвідка щодо становлення й розвитку жанрів популярної естрадної музики в Україні охоплює період 1920–2000-х років. Мета цього (другого) видання – відтворити актуальну інформацію, подану в одній із перших фундаментальних праць у музичній царині. Подано ґрунтовну інформацію про різні види, стилі, жанри сучасної популярної естрадної музики, поширені у світовій музичній практиці та молодіжному середовищі. Систематизовано й обґрунтовано базу даних щодо виникнення, розвитку та трансформації сучасних модерних течій в естрадне мистецтво на світовому рівні та їх вплив на розвиток сучасної української естрадної школи.
Для викладачів, здобувачів мистецьких закладів освіти, вчителів середніх загальноосвітніх шкіл, широкого кола любителів музики. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
Переднє слово
Від автора
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Специфіка побутування сучасної популярної естрадної музики в Україні: історичний екскурс
Тлумачення сучасної популярної естрадної музики у вітчизняній науковій літературі
Характеристика поняття «сучасна популярна естрадна музика», жанрово-стильові різновиди
Література до розділу
ДЖАЗ: ІСТОРИЧНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ
Жанрово-стилістична ретроспекція джазу
Розвиток джазу в Україні
Вітчизняні джазові виконавці (вокальний та інструментальний джаз): творчі портрети
Література до розділу
РОК-МУЗИКА: СТАНОВЛЕННЯ, ЖАНРОВА СПЕЦИФІКАЦІЯ, ПРЕДСТАВНИКИ
Рок-музика: сутність та музично-стильові різновиди
Рок-музика в Україні
Рок-музиканти, рок-групи
Література до розділу
Рекомендована література
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|