Наталія Римар » Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.04.2017 |
|
Твір змінено: |
12.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – здійснити комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї
з погляду її наративної організації, визначити індивідуальні викладові стратегії
як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства у контексті
літературно-мистецьких координат 60 – 80-х рр. ХХ століття. Для реалізації
поставленої мети передбачено виконання таких завдань:
– подати огляд основних наративних концепцій і типологій вітчизняного
та зарубіжного літературознавства в дотичності до художнього твору;
– дослідити наукову рефлексію прозової творчості Ніни Бічуї в
літературознавчому дискурсі;
– запропонувати типологію нарації прозових текстів письменниці;
– схарактеризувати художній наратив історії в авторській інтерпретації
Ніни Бічуї;
– з’ясувати діапазон текстуальних форм організації епічних творів, які
використовуються Ніною Бічуєю;
– проаналізувати хронотоп прозових текстів та означити власне авторські
наративні стратегії викладової манери письменниці. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. НАРАТИВНИЙ ДИСКУРС У
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІЙ ПАРАДИГМІ
11
1.1. Наративність художньої розповіді (оповіді): теоретико-
методологічний огляд основних стратегій
11
1.1.1. Поняття наратології як галузі літературознавства 11
1.1.2. Концептуальні засади основних наративних типологій 16
1.1.3. Наратор як основна інстанція викладової манери твору 20
1.1.4. Основні наративні стратегії художньої розповіді (оповіді) 29
1.2. Художня проза Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі 35
Висновки до розділу 1 51
РОЗДІЛ 2. ВИКЛАДОВА МАНЕРА ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ
НІНИ БІЧУЇ КРІЗЬ ПРИЗМУ НАРАТИВНОЇ ТИПОЛОГІЇ
53
2.1. Змішано-змінні типи нарації у прозі письменниці 53
2.2. Художній наратив історії в авторській інтерпретації 71
2.3. Текстуальні форми наративної організації прозових творів 84
2.3.1. Інтертекстуальність як спосіб побудови наративу 84
2.3.2. Колористика художнього світу як важливий наративний
засіб
102
2.3.3. Описовість, деталізація, монтажність у творчій манері
письменниці
111
Висновки до розділу 2 123
РОЗДІЛ 3. ХРОНОТОП ЯК ЗАСІБ НАРАТИВНОГО
МОДЕЛЮВАННЯ У ТВОРАХ НІНИ БІЧУЇ
126
3.1. Часовий і просторовий модус в архітектоніці текстів 126
3.2. Урбаністична рецепція в творчо-особистісній інтерпретації 152
3.3. Ідіостильові особливості (філософський інтелектуалізм,
фрагментарність, синхронність, декларативність,
смислощільність, рельєфність письма, автокоментування)
172
Висновки до розділу 3 185
ВИСНОВКИ 188
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 198
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|