Ірина Руснак » Художня модифікація національної історіософії в прозі Уласа Самчука 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Художня модифікація національної історіософії в прозі Уласа СамчукаДисертація | 
    |  | 
    | 
                
            |  |  
            | Написано: | 2007 року |  
            |  |  
            | Розділ: | Наукова |  
            |  |  
            | Твір додано: | 14.05.2024 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 14.05.2024 |  
            |  |  
            | Завантажити: | pdf
                                див.
                                (1.4 МБ) |  
            |  |  
                | Опис: | Мета дослідження – комплексно осмислити художню історіософію У. Самчука в межах філософсько-історичних, культурологічних і мистецьких
 традицій, дослідити особливості втілення історіософських ідей у художніх,
 публіцистичних і літературно-критичних текстах письменника.
 Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
 – подати теоретичний огляд літературознавчих праць, у яких за
 предмет дослідження обрано історіософію письменника;
 – з’ясувати іманентну суть поняття „художня історіософія”,
 розглянути його як специфічне літературне явище, спричинене умовами
 суспільно-історичного й індивідуально-авторського характеру;
 – розкрити джерела й концептуальні аспекти художньої історіософії У.
 Самчука в межах традиціоналістської естетики й творчості вісниківців;
 – осмислити естетичний модус художньої історіософії прозаїка;
 
 
 7
 
 – охарактеризувати внесок У. Самчука до процесу оновлення
 реалістичного роману, довести, що історіософічність є результатом
 інтелектуалізації й модернізації його прози;
 – виявити особливості поетикальної й ідейно-естетичної реалізації
 історіософських ідей у художній прозі митця;
 – дослідити концептуальний історіософський космос У. Самчука як
 етноконсолідуючий феномен і його  актуальність для сучасної української
 культури.
 |  
                |  |  
                | Зміст: | [натисніть, щоб розгорнути] Вступ………………………………………………………………………..3Розділ 1. Художня історіософія як специфічне літературне явище.
 1.1. Теоретичні засади художньої історіософії………………………....12
 1.2. Джерела художньої історіософії Уласа Самчука………………….28
 1.3. Образ-концепт України у творчості письменника………………...49
 
 
 2
 
 1.4. Основні аспекти художньої історіософії митця…………………...56
 Розділ 2. Естетичний модус художньої історіософії Уласа Самчука.
 2.1. Роль культури й мистецтва в історіогенезі нації. Феномен
 авангардизму в інтерпретації письменника……………………………………79
 2.2. Ідейність літератури як фактор активізації національної свідомості
 й державотворчих процесів……………………………………………………..99
 2.3. Модернізований реалізм Уласа Самчука…………………………118
 Розділ 3. Доля України на тлі історичного часу.
 3.1. Художнє втілення подієвості й антропологічної обумовленості
 історії……………………………………………………………………………132
 3.2. Історіософська концепція російської революції. ………………..145
 3.3. Історіософська сутність української революції й української
 влади…………………………………………………………………………….168
 3.4. Війна як драматичний досвід епохи………………………………172
 3.5. Художня візія тоталітарної дійсності……………………………..216
 3.6. Феномен малоросійства в інтерпретації Уласа Самчука………...245
 Розділ 4. Історія як укоріненість. Специфіка українського образу світу
 в творчості Уласа Самчука.
 4.1. Історичне буття України в ракурсі трансформацій географічного
 простору. ……………………………………………………………………….265
 4.2. Міф „української Америки” як інтегруючий фактор національної
 ідентичності…………………………………………………………………….295
 4.3. Структурні елементи національного образу світу………………..308
 Загальні висновки……………………………………………………...372
 Список використаних джерел………………………………………...382
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    | Пов'язані автори: | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |