Марта Руденко » Наративна структура художньої прози М. Хвильового
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Наративна структура художньої прози М. Хвильового
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2003 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
14.05.2024 |
|
Твір змінено: |
14.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційного дослідження – з’ясувати загальні закономірності
наративної стратегії художньої прози М.Хвильового. Задля реалізації поставленої
мети необхідно вирішити такі завдання:
- обґрунтувати термінологічну базу дисертаційного дослідження;
- визначити типологію наративного дискурсу художньої прози
М.Хвильового;
- описати проблему відношення між наратором і персонажем у наративі
прози М.Хвильового;
- окреслити особливості системи персонажів прози письменника шляхом
бінарного протиставлення між шизофренічним та невротичним
наративом;
- дослідити інтертекстуальні аспекти прози письменника-модерніста;
- простежити, сформулювати і обґрунтувати новаторство Миколи
Хвильового у дискурсі прозових жанрів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП.................................................................................................………….……3
РОЗДІЛ 1. НАРАТИВНА ТИПОЛОГІЯ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ
МИКОЛИ ХВИЛЬОВОГО……..…………………....................................….……14
1.1. Авторська розповідь першого рівня (гетеродієгетичний наратор
в екстрадієгетичній ситуації..........................................................................…….…24
1.2. Авторська розповідь другого рівня (гетородієгетичний наратор
в інтрадієгетичній ситуації) ..............................................................…………....….40
1.3. Персонажна розповідь першого рівня (гомодієгетичний наратор
в екстрадієгетичній ситуації..............................................................……….….……56
1.4. Персонажна розповідь другого рівня (гомодієгетичний наратор
в інтрадієгетичній ситуації................................................................……………...…68
РОЗДІЛ 2. ТИПОЛОГІЯ ГЕРОЯ У РАМКАХ ПСИХОПАТОЛОГІЧНОГО
ДИСКУРСУ ПРОЗИ М. ХВИЛЬОВОГО ...............................................................74
2.1. Психоаналіз і психокритика.....................…….............................………………74
2.2. Неоромантична концепція героя в парадигмі модерного світогляду
початку ХХ ст.: історико – літературний аспект.…...............................................…76
2.3. Ідеал „громадської людини” як рівень домагань для героя
художнього наративу прози М. Хвильового...............................................................80
2.4. Шизофренічний наратив прози письменника .....................................................86
2.5. Парадигма невротичного героя у прозі М. Хвильового...................................100
РОЗДІЛ З. НАРАТИВНА СТРУКТУРА ТЕКСТІВ
МИКОЛИ ХВИЛЬОВОГО: ПРОБЛЕМИ ПОЛІФОНІЇ....................................122
3.1. Теоретичні засади вивчення взаємодії текстів..................................................122
3.2. Паратекстуальність як засіб вираження авторської інтенції............................128
3.3. Форми міжтекстової взаємодії....................................................................……137
3.4. Метатекстові структури в художній прозі письменника..............….…...........148
3.5. Кодова інтертекстуальність........................................................................…….156
3.6. Гіпертекстуальність (пародіювання) та жанрові зв'язки..................................161
3.7. Автотекстуальність як особлива форма взаємодії текстів...............................173
ВИСНОВКИ...............................................................................................……........177
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................186
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|