Людмила Романець » Вчителі загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 - друга половина 1950-х рр.): соціальний статус та повсякденне життя
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Вчителі загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 - друга половина 1950-х рр.): соціальний статус та повсякденне життя

Дисертація
Написано: 2010 року
Розділ: Історична
Твір додано: 09.06.2024
Твір змінено: 09.06.2024
Завантажити: pdf див. (1.4 МБ)
Опис: Мета дослідження полягає у тому, щоб на основі здобутків
історіографії, аналізу архівних джерел дослідити та комплексно висвітлити
соціальний статус та повсякденне життя вчительства загальноосвітніх шкіл
УРСР у 1945 – другій половині 1950-х рр.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
− з’ясувати ступінь наукової розробки теми, охарактеризувати
джерельну базу та методологію дослідження;
− дослідити динаміку кількісно-якісних та соціально-демографічних
характеристик шкільного учительства;


7
− з’ясувати особливості відновлення матеріально-виробничої бази
загальноосвітньої школи;
− висвітлити соціальний статус та повсякденність життя шкільного
вчительства;
− вивчити соціально-економічні і побутові умови життя учителів
загальноосвітніх шкіл;
− проаналізувати морально-психологічний стан та настрої
педагогічно-освітніх кадрів в умовах політично-адміністративного тиску.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.