Людмила Романець » Вчителі загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 - друга половина 1950-х рр.): соціальний статус та повсякденне життя
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Вчителі загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 - друга половина 1950-х рр.): соціальний статус та повсякденне життя
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
09.06.2024 |
|
Твір змінено: |
09.06.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження полягає у тому, щоб на основі здобутків
історіографії, аналізу архівних джерел дослідити та комплексно висвітлити
соціальний статус та повсякденне життя вчительства загальноосвітніх шкіл
УРСР у 1945 – другій половині 1950-х рр.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
− з’ясувати ступінь наукової розробки теми, охарактеризувати
джерельну базу та методологію дослідження;
− дослідити динаміку кількісно-якісних та соціально-демографічних
характеристик шкільного учительства;
7
− з’ясувати особливості відновлення матеріально-виробничої бази
загальноосвітньої школи;
− висвітлити соціальний статус та повсякденність життя шкільного
вчительства;
− вивчити соціально-економічні і побутові умови життя учителів
загальноосвітніх шкіл;
− проаналізувати морально-психологічний стан та настрої
педагогічно-освітніх кадрів в умовах політично-адміністративного тиску. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Перелік умовних скорочень 3
Вступ 4
Розділ 1. Історіографія, джерелознавча база, методологія та
методи дослідження
10
1.1. Історіографія проблеми 1 0
1.2. Джерельна база
1.3. Методологія дослідження
28
36
Розділ 2. Кадрове та матеріально-технічне забезпечення
загальноосвітніх шкіл
40
2.1. Забезпечення загальноосвітніх шкіл учительськими кадрами 40
2.2. Навчально-матеріальна база і санітарно-гігієнічний стан
загальноосвітніх закладів
53
2.3. Організація навчально-виховної роботи освітян у
загальноосвітніх закладах
81
Розділ 3. Соціально-економічний аспект повсякденності
шкільного вчительства
102
3.1. Умови праці і якість життя вчительства 102
3.2. Соціальний статус та соціальне забезпечення педагогів 126
Розділ 4. Зміст ідеологічної парадигми в УРСР та її вплив на
морально-психологічний стан шкільного вчительства
151
4.1. Ідеологізація життя педагогічних працівників 151
4.2. Репресивна політика щодо працівників освіти за умов
тоталітаризму
158
4.3. Антирелігійне виховання та атеїзація працівників освіти 165
Висновки 181
Список використаних джерел та літератури 186
Додатки 243
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|