Ольга Рябченко » Повсякденне життя студентів радянської України (1921–1936 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Повсякденне життя студентів радянської України (1921–1936 рр.)

Дисертація
Написано: 2012 року
Розділ: Історична
Твір додано: 23.04.2024
Твір змінено: 23.04.2024
Завантажити: pdf див. (2.6 МБ)
Опис: Мета дослідження полягала у тому, щоби на основі комплексного аналізу
джерел та сучасних методів історичного дослідження об’єктивно
проаналізувати особливості повсякденного життя студентів радянської
України у 1920–30-ті рр.
Для реалізації мети вирішувалися наступні дослідницькі завдання:
– з’ясувати документальні підстави дослідження історії повсякденного
життя студентів радянської України 1921–36 рр., класифікувати
віднайдені джерела та визначити їх інформативні можливості для
аналізу та інтерпретації процесів ідентифікації та самоідентифікації як
регуляторів й одночасно каталізаторів різних сторін повсякденності
студентів;
– дослідити основний зміст і суперечності політики пролетаризації;


9



– виявити основні стратегії поведінки, які використовували усі категорії
молоді для вступу до вишів та адаптації до нових вимог;
– проаналізувати елементи «Я-образу» студентів, що визначали вчинки
студентської молоді у контексті соціальних взаємозв’язків з іншими
людьми та були джерелом мотивації її діяльності;
– встановити основні критерії конструювання молоддю пролетарської
ідентичності як необхідної умови для отримання вищої освіти;
– виявити особливості та форми протестної поведінки студентів щодо
політики радянської влади в різних сферах життєдіяльності
суспільства;
– визначити основні завдання та природу чисток студентського складу;
– диференціювати студентство за типами життєвих стратегій;
– дослідити характерні особливості організації навчального процесу у
вищих начальних закладах, методи впливу на підвищення якості
навчання пролетарської молоді та ставлення студентів до навчання;
– охарактеризувати методи протистояння «нового студентства» «старій
професурі»;
– проаналізувати зміни в настроях та реакції професури на політику
більшовиків стосовно вищої школи;
– дослідити вплив індивідуальності провідних викладачів, їхньої
навчальної та наукової діяльності на становлення світогляду студентів;
– дослідити рівень матеріального забезпечення студентів, умови та
специфіку їхнього побуту;
– розкрити особливості та контрасти дозвілля студентів.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.