Ірина Резніченко » Педагогічно-просвітницька діяльність Олександра Русова (1847-1915 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Педагогічно-просвітницька діяльність Олександра Русова (1847-1915 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
14.12.2024 |
|
Твір змінено: |
14.12.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(30.9 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – визначити і розкрити зміст та спрямованість
педагогічно-просвітницької діяльності Олександра Русова в контексті
розвитку просвітницького руху та педагогічної думки в Україні у другій
половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Відповідно до теми та мети визначено такі задачі дослідження:
1. Здійснити історіографічний аналіз проблеми та джерельної бази
дослідження.
2. З’ясувати провідні чинники, що сприяли формуванню
особистості й педагогічного світогляду Олександра Русова, та обґрунтувати
основні періоди його освітньо-педагогічної діяльності.
3. Уточнити основні напрями просвітницької діяльності О. Русова.
4. Визначити і розкрити зміст освітньо-педагогічної діяльності
педагога.
5. Схарактеризувати та узагальнити загальнопедагогічні погляди
О. Русова. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………….…3
РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ ОЛЕКСАНДРА РУСОВА ЯК ПЕДАГОГА,
ПРОСВІТНИКА, ГРОМАДСЬКОГО ДІЯЧА…………………….12
1.1. Історіографія і джерельна база дослідження ……………………...……12
1.2. Формування світоглядних переконань і життєвих цінностей
педагога………………………………………............................................34
1.3. Періодизація освітньо-педагогічної діяльності Олександра Русова….47
Висновок до першого розділу…………………….………………………..........62
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ОЛЕКСАНДРА РУСОВА………………...………………...….…..65
2.1. Етнографічно-культурницький аспект просвітницької діяльності
педагога…………………………...…….....................................................65
2.2. Науково-статистичний напрям діяльності дослідника………………....83
2.3. Видавнича діяльність Олександра Русова як спосіб просвітницької
діяльності……………………………………...........................................101
Висновок до першого розділу………………………………………….......…..113
РОЗДІЛ 3. ЗМІСТ І СПРЯМОВАНІСТЬ ОСВІТНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ОЛЕКСАНДРА РУСОВА…….……………..…..115
3.1. Внесок педагога у збереження української мови....................................115
3.2. Освітньо-просвітницьке значення громадської діяльності Олександра
Русова …………………………....…........................................................128
3.3. Загальнопедагогічні погляди Олександра Русова...................................148
Висновок до третього розділу…………………….............................................161
ВИСНОВКИ………………………………………………………….................164
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………....169
ДОДАТКИ……………………………………………………………………....198
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|