Аліна Рега » Художньо-філософська своєрідність прози Ольги Мак
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Художньо-філософська своєрідність прози Ольги Мак
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
29.10.2017 |
|
Твір змінено: |
29.10.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження полягає в системному літературознавчому
висвітленні художньо-філософських вимірів прози Ольги Мак у типології
міжтекстових взаємозв’язків.
Реалізація мети передбачає розв’язання низки завдань:
проаналізувати теоретико-методологічний та історико-літературний
аспекти авторської художньо-естетичної парадигми;
висвітлити структурно-смисловий комплекс історіософських мотивів у
прозі Ольги Мак;
дослідити своєрідність художньої репрезентації філософсько-
релігійних домінант творчого мислення авторки;
простежити образно-смислові аспекти іронічного модусу як складової
частини авторської літературно-естетичної моделі. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ………………………………………………………………..…………4
РОЗДІЛ І. ЛІТЕРАТУРНО-ФІЛОСОФСЬКА КОНЦЕПЦІЯ ОЛЬГИ МАК:
ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНТЕКСТ ...............9
1.1. Філософські основи творчості: теоретико-методологічні
аспекти…………………………………………………………………………….9
1.2. Творчість Ольги Мак і філософські традиції української прози
ХХ століття …………………………….………………………………………26
Висновки до розділу І…………………………………………..………………37
РОЗДІЛ ІІ. ХУДОЖНЬО-ІСТОРІОСОФСЬКИЙ ВИМІР ПРОЗИ
ОЛЬГИ МАК …………………………………………………………….……..40
2.1. Історичність як модус творчого мислення авторки ……………….40
2.2. Темпоральність і внутрішній досвід: екзистенційний контекст
історичної дійсності ………………………………………………………….....47
2.3. Художня трансформація міфу та історії …………………………...64
2.4. Проблемно-смислова інтерпретація національної ідентичності …77
Висновки до розділу ІІ………………………………………………………….88
РОЗДІЛ ІІІ. РЕЛІГІЙНО-ФІЛОСОФСЬКА ПАРАДИГМА МИСЛЕННЯ
ПИСЬМЕННИЦІ……………………………………………………………….91
3.1. Світоглядно-естетична домінанта релігійності у світлі
екзистенціальної філософії …………………………………………………….91
3.2. Літературно-антропологічна проекція трансцендентності …….115
Висновки до розділу ІІІ………………………………………………………..130
РОЗДІЛ ІV. ІРОНІЧНИЙ МОДУС АВТОРСЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ
КОНЦЕПЦІЇ …………………………………………………………………..133
4.1. Літературно-естетичні маркери іронічного дискурсу …………..133
4.2. Прийом маски як іронічна стратегія: соціокультурні виміри образу
дивака …………………………………………………………………………..142 3
4.3. Між гамлетизмом і швейківським комплексом: персонаж-резонер у
структурі іронічного тексту …………………………………………………..153
Висновки до розділу ІV ………………………………………………………...163
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………………166
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………….175
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|