Оксана Радавська » «Поетика вогню»: експресіоністський стиль французької воєнної прози
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

«Поетика вогню»: експресіоністський стиль французької воєнної прози

Праця
Написано: 2016 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 12.04.2017
Твір змінено: 12.04.2017
Завантажити: pdf див. (1.5 МБ)
Опис: Мета роботи – застосувати концепцію Г. Башляра «поетика вогню» для
дослідження експресіоністського стилю, виявити роль архетипу вогню у
формуванні експресіоністського стилю на матеріалі французької прози про
Першу світову війну.
Мета передбачає виконання таких завдань:
• окреслити сучасний стан теорії експресіонізму;
• концепцію «поетика вогню» Г. Башляра показати як методологію для
вивчення експресіонізму, розглянути творчий процес в аспекті «поетики вогню»;
• проаналізувати науково-критичну рецепцію роману А. Барбюса «Вогонь»,
актуалізувати питання стильової ідентифікації твору, аргументувати образ
вогню як домінантний архетип у романі, проаналізувати засоби експресивного
вираження в романі А. Барбюса, виявити їх диспозицію щодо експресіоністського
стилю;
• дослідити стиль роману Л.-Ф. Селіна «Подорож на край ночі», проаналізувати
засоби експресії в романі; установити його зв’язок з експресіонізмом;
• умотивувати приналежність роману Ж. Жіоно «Велика отара» до
експресіонізму;
• на основі прикладів з історії німецького, французького, українського,
російського експресіонізму здійснити типологічне узагальнення;
• розмежувати реалізм, натуралізм, експресіонізм у зображенні війни
(романи Ж. Жіоно «Велика отара» й Р. Доржелеса «Дерев’яні хрести»);
• зробити висновки щодо місця архетипу вогню в експресіоністському
стилі.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.