Наталія Приймас » Просвітницька діяльність та педагогічні погляди Уласа Самчука (1905-1987 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Просвітницька діяльність та педагогічні погляди Уласа Самчука (1905-1987 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
14.05.2024 |
|
Твір змінено: |
14.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(12.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – дослідити просвітницьку діяльність У.Самчука,
виявити його провідні педагогічні ідеї, узагальнити та обґрунтувати їх роль та
значення для сучасної системи національного виховання.
Завдання дослідження:
–дослідити процес становлення У.Самчука як особистості патріота-
інтелігента, з’ясувати його роль у розвитку просвітницького руху в Україні та в
еміграції;
4
–на основі аналізу літературної спадщини У.Самчука визначити його
внесок у теорію та практику педагогіки, вивчити виховні аспекти його творчості,
обґрунтувати їх значення для розвитку і становлення особистості;
–висвітлити засади української етнопедагогіки у творах письменника;
–розкрити педагогічні ідеї У.Самчука щодо християнсько-гуманістичних
основ виховання ;
–з'ясувати виховні можливості творчості письменника для розв’язання
актуальних завдань і мети естетичного та національно-патріотичного виховання. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП …3
Розділ 1
СТАНОВЛЕННЯ У.САМЧУКА
ЯК ПРОСВІТИТЕЛЯ, ГРОМАДСЬКОГО ДІЯЧА, ПИСЬМЕННИКА ..9
1.1. Історіографія проблеми ..9
1.2. Формування світогляду У.Самчука ..16
1.3. Просвітницька діяльність Уласа Самчука ..51
Висновки до першого розділу ..63
Розділ 2
ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ У.САМЧУКА ..64
2.1. Мета життєдіяльності, свобода й відповідальність особистості ..64
2.2. Патріотичне виховання та розвиток національної свідомості
в творах У.Самчука…………………………………………………………..78
2.3. Засади української етнопедагогіки у творчості У.Самчука 103
Висновки до другого розділу 111
Розділ 3
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ
У.САМЧУКА І СУЧАСНІСТЬ 113
3.1. Висвітлення виховного, духовного та гуманістичного
потенціалу християнства в творах У.Самчука 113
3.2. Питання естетичного виховання в творчій спадщині Уласа Самчука 136
3.3. Творчість У.Самчука та його погляди на освіту в контексті сучасного
навчально-виховного процесу 160
Висновки до третього розділу …………………………………………………. 182
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………. 184
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………… 189
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………… 209
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|