Віра Просалова » Празька літературна школа: текст, контекст, інтертекст
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Празька літературна школа: текст, контекст, інтертекст

Дисертація
Написано: 2005 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 13.04.2025
Твір змінено: 14.04.2025
Завантажити: pdf див. (2.2 МБ)
Опис: Мета роботи полягає в з’ясуванні:
• цілісності творчого доробку письменників Празької літературної школи;
• конотацій, що виникають при входженні тексту в контекст школи;
• творчої еволюції автора як діалогу з собою і літературним контекстом;
• ступеня інтегрованості письменників у інонаціональний контекст;
• багатого змістового потенціалу міжтекстових сходжень;
• авторецепції і взаєморецепції письменників;
• ролі «чужого слова» (за М.Бахтіним) у творах;
• «діалогу свідомостей» в епічних текстах;
• сфери використання таких літературознавчих понять, як інтертекст, інтертекстуальність, автоінтертекстуальність, прототекст, інтекст тощо.

Мета роботи зумовлює підхід до художньої творчості “пражан” як до своєрідного інтертексту, нової єдності зі своєю системою накопичення і трансляції національної енергії. Для досягнення поставленої мети важливе значення має виявлення:
• взаємозв’язку культур, у колі яких виникла Празька літературна школа;
• діалогу художніх текстів як наслідку міжособистісної комунікації письменників;
• взаємодії «свого» і «чужого» у художній практиці авторів;
• впливу ідей Празького лінгвістичного гуртка на формування концептів інтертекстуального аналізу.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.