«Православ'я в Україні» » Збірник матеріалів. Всеукраїнської наукової конференції [2013]. Частина 1
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Збірник матеріалів. Всеукраїнської наукової конференції [2013]. Частина 1
Стаття
|
|
|
Написано: |
2013 року |
|
Розділ: |
Релігія |
|
Твір додано: |
11.02.2021 |
|
Твір змінено: |
11.02.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(9 МБ)
|
|
Опис: |
Православ’я в Україні : Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської
наукової конференції / [під ред. митроп. Переяслав-Хмельницького
і Білоцерківського Епіфанія (Думенка) та прот. Віталія Клоса]. – К. :
[Київська православна богословська академія], 2013. – Ч. 1. – 587, [5] с. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Слово Святійшого Патріарха Київського
і всієї Руси-України Філарета
на ІІ Всеукраїнській конференції «Православ’я в Україні»
(Київ, 20 листопада 2012 року) ................................................................. 9
митрополит Епіфаній (Думенко)
Рівноапостольна праця святих братів Кирила
і Мефодія на теренах сучасної України .................................................. 11
митрополит Димитрій (Рудюк)
Митрополит Литовський і Віленський
Йосиф Семашко та його власноручні записки
(25 грудня 1798 р. – 23 листопада 1868 р.) .......................................... 21
митрополит Іоасаф (Василиків), І. М. Коваль, О. В. Білик
Зв’язки давнього Галича і Великого Новгорода:
історично-церковний та релігійно-культурний контекст .......... 33
єпископ Агапіт (Гуменюк)
Свято-Михайлівський Золотоверхий монастир –
духовний скарб Українського Православ’я ......................................... 40
протоієрей Віталій Клос
Феофанія – приписний скит Золотоверхого монастиря .............. 49
протоієрей Віталій Клос, М. М. Лівіцький
Діяльність Київської Духовної Семінарії 1947 – 1962 роки .......... 61
протоієрей Юрій Мицик
Історія Церкви у класичному творі О. М. Лазаревського ............ 66
протоієрей Олександр Трофимлюк
Богословське обгрунтування позабогослужбової
діяльності православного пастиря
у світлі Священного Писання ...................................................................... 70
протоієрей Констянтин Лозінський
Причини виникнення богословських суперечок про
«дві природи» або так званий «неохалкидонізм» VI ст. ............... 81
протоієрей Олег Маланяк
Православне вчення про безгрішність людської природи
Господа нашого Ісуса Христа ....................................................................... 94
протоієрей Павло Мельник
Богословське розуміння місії.
Сутнісні характеристики місіонера ....................................................... 108
протоієрей Володимир Сміх
Яку природу прийняв Ісус Христос?
Святоотцівський погляд ............................................................................. 114
протоієрей Віталій Лотоцький
Ісихазм в Україні: практика безмовної молитви
Афону та Руси-України, як приклад духовного зв’язку
Києва і Константинополя ........................................................................... 122
протоієрей Микола Щербань
Специфіка трансформаційних процесів у радянській
політичній системі щодо принципів існування релігії
та Церкви в Україні в 20-30-х роках ХХ століття ............................. 144
протоієрей Богдан Демчук
Пам’ятники Митрополита Іларіона в Канаді .................................. 156
протоієрей Миколай Йосифчук
Засади імперської політики щодо Київської
митрополичої єпархії Російської Православної Цекви
В 1686 – 1917 рр. .............................................................................................. 161
протоієрей Михаїл Йосифчук
Духовне життя православних українців у таборах
для інтернованих осіб на території Польщі
у 1920 – 1924 рр. ............................................................................................... 175
протоієрей Сергій Чутченко
Архієпископ Лазар (Баранович) і його вплив
на формування богословської думки України
ІІ-ї половини XVII століття ......................................................................... 187
протопресвітер Степан Ярмусь
Юрій Мулик-Луцик про Україну як колиску
християнської думки на слов’янському Сході ................................ 196
Ієромонах Єфрем (Хом’як)
Монашество у житті Православної Церкви ..................................... 210
священик Юрій Борис
Преподобний Антоній Печерський – життя заради спасіння ...... 222
протодиякон Василій Дідора
Ігумени Свято-Михайлівського Видубицького монастиря
XVII cт. Їхній вплив на розвиток обителі ........................................... 229
ієродиякон Михаїл (Карнаух)
Преосвященний єпископ Порфирій (Успенський) –
намісник Свято-Михайлівського монастиря ................................... 239
ієродиякон Феодосій (Ляхович)
Історія виникнення іконографічної новозавітної традиції ....... 246
диякон Сергій Колот
Вплив адміністративно-територіального поділу
Римсько-Візантійської імперії на розвиток
помісного устрою Вселенської Церкви ................................................ 254
диякон Петро Лопатинський
Есхатологія як зміст вчення про Церкву ............................................. 265
диякон Михаїл Омельян
Виховання віри як набуття духовного досвіду
за вченням преподобного Феодора Студита ................................... 273
В. С. Ідзьо
Історія вивчення cкельних культових пам’яток
на притоках Дністра на прикладі культової пам’ятки
“Монастир”, що між Івано-Франківськом та Галичем
біля ріки Бистриця навпроти сіл Ямниця та Сілець.
(порівняльний аналіз досліджень вчених ХІХ-ХХІ століть) ...... 280
В. С. Ідзьо
Висвітлення образів козацького гетьмана Іван Мазепи
в образотворчому мистецтві та іконографії
за науковими дослідженнями професора
відділу українознавства Українського Університету
в Москві Михайла Забоченя ....................................................................... 290
А. М. Киридон
Знекровлена Церква: руйнування
культових споруд (1917-1939 рр.) .......................................................... 297
Н. Д. Ковальчук
Концепція софійності в контексті православної культури
доби Київської Русі ......................................................................................... 308
В. І. Любащенко
Галич у документах Константинопольського патріархату
(щодо діяльності митрополита Кипріяна) ....................................... 315
П. Ю. Павленко
Російське православ’я як авангард російського
неоколоніалізму: «русский мир» в українському контексті ...... 326
М. І. Пірен
Доброчинність як високоморальний чинок
в діяльності елітної особистості ............................................................. 335
І. М. Преловська
Церковне служіння єпископа УАПЦ
Марка Грушевського у 1920-ті рр. ......................................................... 344
М. Р. Селівачов
Сучасне “сакральне” мистецтво – на шляху
до церковного і священного ..................................................................... 364
Д. В. Степовик
Шевченко і московське православ’я ..................................................... 374
М. С. Тимошик
Ще раз про так звану співпрацю архиєпископа Холмського
і Підляського Іларіона (Огієнка) з німецьким окупантами ........... 394
Т. В. Чухліб
Київський сотник Війська Запорозького Сава Туптало –
захисник та благодійник Української Православної Церкви ....... 408
В. В. Шевченко
Діяльність Острозької академії в контексті релігійних
уподобань її фундатора та полемічної творчості
Г. Смотрицького і В. Суразького ............................................................... 414
П. М. Ямчук
Вітчизняні духовно-філософські засади формування
особистості в загальноєвропейському контексті
вірності людини христу в ХХ-ХХІ віках ................................................ 443
О. А. Алфьоров
Печатка невідомого галицького єпископа Іоанна ........................ 460
В. М. Бабій
Що сталося з людиною після гріхопадіння
за вченням преподобного Симеона Нового Богослова? ............. 470
С. Я. Біла
Становище православної церкви та унійні процеси
у західних єпархіях Київської митрополії у дослідженнях
подільських та волинських краєзнавців ............................................ 479
Ю. Г. Борейко
Релігійність православних віруючих в Україні:
реалії сьогодення ............................................................................................ 490
Т. С. Воропаєва
Релігійність українського козацтва як чинник
націєтворчих процесів ................................................................................. 498
Н. С. Гаврілова , Л. О. Филипович
православна освіта в Україні перед викликами
сучасної доби (погляд соціолога релігії) ........................................... 507
В. М. Галик
Релігійна апокрифічна література у науково-дослідницьких
зацікавленнях Івана Франка ..................................................................... 518
И. М. Гончарова
Христианское понимание проблемы «лик и
выразительность» в творчестве Н. В. Гоголя .................................. 528
Л. І. Горенко
Українці в університетах Польщі XVI–XIX ст. (на прикладі
Ягеллонського університету та Замойської академії) ............... 533
О. А. Гура, М. М. Шевчук
Історія створення Української автокефальної
православної церкви в Україні на початку ХХ століття ............ 556
О. А. Гура, О. Ілюха
Як Котельву з Гетьманщини забрали .................................................. 562
О. А. Гура, О. Ілюха
Церковне життя в слободі Котельва
(початок ХVII – 30-ті рр. XX століття) .................................................. 565
І. М. Дундяк
Особливості навчання в галузі церковного мистецтва
західноукраїнського регіону ..................................................................... 568
А. Л. Ершов
Антирелигиозный процесс против «церковников
Ивановской, Московской областей и Украины» 1936 г. ............. 575
Відомості про авторів ................................................................................ 583
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|