Олександр Потій » Аналіз системних і персоніфікованих факторів організаційно-ресурсних умов діяльності з забезпеченості кібербезпеки органів державної влади і критичної інфраструктури України 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Аналіз системних і персоніфікованих факторів організаційно-ресурсних умов діяльності з забезпеченості кібербезпеки органів державної влади і критичної інфраструктури України
                
                
                
                
        
        
        Стаття 
        
     | 
     | 
    
        
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            28.01.2025 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            28.01.2025 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (361.4 КБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                «Безпека інформації» 2022, том 28, випуск 3. 
 
 
Стаття присвячена підходам до забезпечення адекватності ресурсного забезпечення діяльності з кіберзахисту органів державної влади та об’єктів критичної інфраструктури об’єктивним вимогам досягнення нормативного (визначеного Стратегією кібербезпеки України та ЗУ «Про основи забезпечення кібербезпеки в Україні») рівня дієвості та ефективності національної системи кіберзахисту. В статті використовується факторний аналіз організаційно-ресурсних факторів потенційно досяжного і фактично реалізованого рівня кіберзахисту державних установ і об’єктів критичної інфраструктури. Фактори структуровані на дві групи: системні і персоніфіковані. Перші виражають міру відповідності передбачених чинними нормативно-правовими актами регламентів взаємодії учасників та норм ресурсного забезпечення діяльності з кіберзахисту органів державної влади та об’єктів критичної інфраструктури актуальним завданням та об’єктивним потребам досягнення бажаного рівня кібербезпеки. Другі – міру реалізації того потенціалу, що створюється наявними регламентами й нормами. Обґрунтовано, що посилення впливу вертикалі реалізації централізованої національної політики кібербезпеки для компенсації надмірної диференціації організаційно-ресурсних умов діяльності з кіберзахисту, зумовленої специфікою ресурсних можливостей та організаційних рішень певного ОДВ, є вагомим джерелом резервів наближення до нормативного рівня кібербезпеки ОДВ та критичної інфраструктури в Україні. Зокрема, відсутність безперервного ланцюжка передавання управлінських сигналів та забезпечення обігу інформації між об’єктами і суб’єктами управління від центру формування політики кібербезпеки в органах державної влади до центрів їх реалізації та врахування специфіки відповідної галузі, унеможливлює досягнення нормативного рівня кібербезпеки в органах державної влади України. | 
             
            
                 | 
             
                                 
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |