Марина Полякова » Інституційні аспекти експорту українського мистецтва епохи застою: діяльність Й. Накамури та галереї «Геккосо» (Японія)
|
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інституційні аспекти експорту українського мистецтва епохи застою: діяльність Й. Накамури та галереї «Геккосо» (Японія)
Стаття
|
|
|
| Розділ: |
Наукова |
|
| Твір додано: |
14.12.2025 |
|
| Твір змінено: |
14.12.2025 |
|
| Завантажити: |
pdf
див.
(181.2 КБ)
|
|
| Опис: |
Художня культура. Актуальні проблеми. – К.: ІПСМ НАМ України, 2022. – Вип. 18, ч. 1.
Досліджено механізми експортування творів українських художників у 1970-х – першій половині 1980-х років до Японії, вперше висвітлено діяльність галереї «Геккосо» (Токіо) та її президентки пані Йоко Накамури. На прикладі співро¬бітництва з «Геккосо» розкрито інституційні аспекти експорту офіційного радянського (і конкретно українського) мистецтва, а також ієрархічні відносини організацій, які були залучені до процесу експортування. Завдяки вивченню архівних документів Спілки художників УРСР з’ясовано обсяги та регламент експорту через «Геккосо». Виставково-торговельна діяльність галереї занурена у широкий культурний контекст, що дозволяє зрозуміти особливості радянсько-японських стосунків у вказаний період. |
|
|
|
| |
|
Відгуки читачів:
|
| |
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
| |
|
|
| |