Марина Полякова » Інституційні аспекти експорту українського мистецтва епохи застою: діяльність Й. Накамури та галереї «Геккосо» (Японія)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Інституційні аспекти експорту українського мистецтва епохи застою: діяльність Й. Накамури та галереї «Геккосо» (Японія)

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 14.12.2025
Твір змінено: 14.12.2025
Завантажити: pdf див. (181.2 КБ)
Опис: Художня культура. Актуальні проблеми. – К.: ІПСМ НАМ України, 2022. – Вип. 18, ч. 1.


Досліджено механізми експортування творів українських художників у 1970-х – першій половині 1980-х років до Японії, вперше висвітлено діяльність галереї «Геккосо» (Токіо) та її президентки пані Йоко Накамури. На прикладі співро¬бітництва з «Геккосо» розкрито інституційні аспекти експорту офіційного радянського (і конкретно українського) мистецтва, а також ієрархічні відносини організацій, які були залучені до процесу експортування. Завдяки вивченню архівних документів Спілки художників УРСР з’ясовано обсяги та регламент експорту через «Геккосо». Виставково-торговельна діяльність галереї занурена у широкий культурний контекст, що дозволяє зрозуміти особливості радянсько-японських стосунків у вказаний період.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.