Владіслав Пєтрушко » Автокефалистские расколы на Украине в постсоветский период (1989-1997 гг.) (рос.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Автокефалистские расколы на Украине в постсоветский период (1989-1997 гг.) (рос.)
Праця
|
|
|
Написано: |
1998 року |
|
Розділ: |
Релігія |
|
Додав: |
Scaramuccia
|
|
Твір додано: |
06.06.2019 |
|
Твір змінено: |
06.06.2019 |
|
Завантажити: |
djvu
(2.3 МБ)
|
|
Опис: |
Увага!!! Ця книга - інструмент московської релігійної пропаганди!
Українська Православна Церква (УПЦ) є складовою частиною Московського Патріархату на правах практично повністю незалежною в управлінні митрополії. В даний час її діяльність значно ускладнена наявністю на її канонічній території двох розкольницьких угруповань, які іменують себе «православними», але, безумовно, не є такими за своєю антицерковної суті. Це так звані «Українська Православна Церква - Київський Патріархат» (УПЦ КП) та «Українська Автокефальна Православна Церква» (УАПЦ). Розкол сьогодні є однією з найголовніших причин дестабілізації церковного життя на Україні. Розкольницький спільноти, не визнані жодною з Помісних Православних Церков, проте користуються досить значним впливом і підтримкою з боку українських політиків націоналістичної орієнтації. Це дозволяє автокефалістам проводити вкрай агресивну політику щодо канонічного Православ'я і перешкоджати нормальному протіканню діяльності Української Православної Церкви, яка перебуває в канонічній єдності з Московським Патріархатом.
Необхідність глибокого вивчення проблеми автокефалістськими розколу зумовлена тим, що розкольники виробляють засновану на відверто антихристиянських по духу націоналістичних принципах ідеологію, якої підміняють справжнє Євангельське вчення. Користуючись тим, що рівень церковної свідомості у більшості людей після довгих років радянського режиму вкрай невисокий, автокефалісти, мімікріруя під Православ'я, широко розповсюджують мережу своїх парафій на території України і навіть в Росії. Розкольники брехливо пропагують себе в якості «національної православної церкви» України, спекулюючи на хибно розуміються патріотичних почуттях. Крім того, співтовариство автокефалістів стало останнім часом справжнім «раскольничьим інтернаціоналом», який об'єднав в своїх рядах розкольників, розстриг і самозванців самих різних країн. Детальне вивчення проблеми автокефалістськими розколу може значно полегшити протидію антиправославних акціях, перманентно вживаються українськими розкольниками. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУПЛЕНИЕ 5
I. КРАТКИЙ ОБЗОР НАЧАЛЬНОГО ЭТАПА В ИСТОРИИ
АВТОКЕФАЛИСТСКОГО РАСКОЛА НА УКРАИНЕ И ПРЕДПОСЫЛКИ
ЕГО ВОЗРОЖДЕНИЯ НА РУБЕЖЕ 1980-1990-Х ГОДОВ 9
II. НАЧАЛО РЕЛИГИОЗНЫХ КОНФЛИКТОВ В ГАЛИЧИНЕ
НА РУБЕЖЕ 1980-70-Х ГОДОВ И ВОЗОБНОВЛЕНИЕ
АВТОКЕФАЛИСТСКОГО РАСКОЛА НА УКРАИНЕ 26
III. ПОЯВЛЕНИЕ «КИЕВСКОГО ПАТРИАРХАТА» 48
IV. УКРАИНСКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ ОБРЕТАЕТ
НЕЗАВИСИМОСТЬ 58
V. МСТИСЛАВ СКРИПНИК - «ПАТРИАРХ КИЕВСКИЙ
И ВСЕЯ РУСИ-УКРАИНЫ» 65
VI. ГОСУДАРСТВЕННАЯ НЕЗАВИСИМОСТЬ УКРАИНЫ
И ВОПРОС О КАНОНИЧЕСКОЙ АВТОКЕФАЛИИ УКРАИНСКОЙ
ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ 71
VII. РАСКОЛЬНИЧЬЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ФИЛАРЕТА ДЕНИСЕНКО 114
VIII. ЛЖЕПАТРИАРХИ ДИМИТРИЙ ЯРЕМА,
ВОЛОДИМИР РОМАНЮК И «РАСКОЛ ВНУТРИ РАСКОЛА» 159
DL ИДЕОЛОГИЯ РАСКОЛА 172
X. КОНЧИНА ЛЖЕПАТРИАРХА ВОЛОДИМИРА РОМАНЮКА
И «ВТОРОЕ СОФИЙСКОЕ ПОБОИЩЕ» 190
M. «ПАТРИАРХ КИЕВСКИЙ» ФИЛАРЕТ 214
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 239
ИСТОЧНИКИ И ЛИТЕРАТУРА 242
СПИСОК СОКРАЩЕНИЙ 253
ОГЛАВЛЕНИЕ 254
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|