Пітер Померанцев » How to Win an Information War: The Propagandist Who Outwitted Hitler
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

How to Win an Information War: The Propagandist Who Outwitted Hitler

Праця
Написано: 2024 року
Розділ: Публіцистика
Твір додано: 25.07.2025
Твір змінено: 25.07.2025
Завантажити: fb2.zip (416.4 КБ)
Опис: Книга Пітера Померанцева «Як виграти інформаційну війну: Пропагандист, який перехитрив Гітлера» заглиблюється у складну природу інформаційної війни, ставлячи під сумнів традиційний підхід боротьби з брехнею за допомогою правди. Померанцев досліджує, чи можна взагалі виграти пропагандистську війну.

В центрі його аналізу – методи Сефтона Делмера, британського пропагандиста Другої світової війни. Делмер створив вигаданого німецького персонажа на ім'я «Дер Шеф» (Шеф), який в ефірі ставив під сумнів нацистську доктрину. «Дер Шеф» нібито мав доступ до високопоставлених німецьких військових таємниць і говорив про внутрішнє повстання, що надавало пропаганді правдивості. Цей вигаданий персонаж був націлений як на німецьких солдатів та громадян, так і на американських політиків.

Померанцев наголошує, що метод Делмера полягав у створенні правдоподібної фікції для протидії дезінформації противника, а не просто у поданні фактичних істин. Успіх Делмера полягав у його здатності створювати переконливі наративи, які знаходити відгук у аудиторії, навіть якщо джерело було вигаданим. Книга свідчить, що в умовах дезінформації може знадобитися більш тонкий або навіть нетрадиційний підхід, ніж просте донесення правди.


From one of our leading experts on disinformation, this inventive biography of the rogue WWII propagandist Sefton Delmer confronts hard questions about the nature of information war: what if you can't fight lies with truth? Can a propaganda war ever be won?
In the summer of 1941, Hitler ruled Europe from the Atlantic to the Black Sea. Britain was struggling to combat his powerful propaganda machine, crowing victory and smearing his enemies as liars and manipulators over his frequent radio speeches, blasted out on loudspeakers and into homes. British claims that Hitler was dangerous had little impact against this wave of disinformation.
Except for the broadcasts of someone called Der Chef, a German who questioned Nazi doctrine. He had access to high-ranking German military secrets and spoke of internal rebellion. His listeners included German soldiers and citizens, as well as politicians in Washington DC who were debating getting into the war. And — most importantly — Der Chef was a fiction. He was a character created by the British propagandist Thomas Sefton Delmer, a unique weapon in the war.
Then, as author Peter Pomerantsev seeks to tell Delmer's story, he is called into a wartime propaganda effort of his own: the US response to the invasion of Ukraine. In flashes forward to the present day, Pomerantsev weaves in what he's learning from Delmer as he seeks to fight against Vladimir Putin's tyranny and lies. This book is the story of Delmer and his modern investigator, as they each embark on their own quest to manipulate the passions of supporters and enemies, and to turn the tide of an information war, an extraordinary history that is informing the present before our eyes.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.