Людмила Перпері » Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
09.02.2025 |
|
Твір змінено: |
09.02.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(345.9 КБ)
|
|
Опис: |
Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Механіко-технологічні системи та комплекси. – 2017. – №19.
Розглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання – результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|