Людмила Перпері » Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 09.02.2025
Твір змінено: 09.02.2025
Завантажити: pdf див. (345.9 КБ)
Опис: Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Механіко-технологічні системи та комплекси. – 2017. – №19.


Розглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання – результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.