Тарас Пастух » Модерні стильові течії української поезії 1960–90-х років (Київська школа та її оточення)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Модерні стильові течії української поезії 1960–90-х років (Київська школа та її оточення)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
17.05.2025 |
|
Твір змінено: |
17.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Метою роботи є представлення модерного досвіду поетів Київської
школи та її оточення в ракурсі його найбільш визначальних стильових форм та
прописування цього досвіду в контексті тенденцій розвитку української поезії
другої половини ХХ ст.
Для реалізації визначеної мети необхідно вирішити такі окремі завдання:
– реконструювати культурний контекст, у якому постав поетичний
феномен Київської школи та її оточення, що дасть можливість
побачити укоріненість творчості “киян” в українській поетичній
традиції, а також відстежити творчі засвоєння досягнень західної
модерної культури;
– розглянути тексти поетів Київської школи та її оточення, а також
осмислити літературно-критичний і філософсько-естетичний дискурс,
який у такий чи такий спосіб стосується мистецького досвіду,
запропонованого в згаданих текстах;
– виявити провідні модерні стильові тенденції у текстах поетів, яких
зараховують (або згадують дотично) до угруповання Київська школа, а
відтак окреслити коло тих авторів, творчий доробок яких не лише
демонструє змістово-формальну суголосність, а й представляє посутню
та цікаву естетичну пропозицію;
– відстежити динаміку розвитку ідіостилю кожного поета, а також
з’ясувати взаємопов’язаність певних стильових тенденцій у творчості
окремого автора;
– встановити певні проблемно-тематичні блоки, що так чи так
презентують стильові тенденції у текстових полях поетів Київської
школи та її оточення;
– виявити низку типологічних подібностей між певними лексично-
образними формами у текстах різних поетів, що разом із проблемно-
тематичними перегуками свідчитиме про спільність філософсько-
естетичного досвіду “киян” та вкотре підтверджуватиме слушність
прописування угруповання Київська школа (та її оточення) в дискурсі
українського літературознавства;
– провести певні філософсько-естетичні паралелі між досвідом поетів
“школи” та її оточення та досвідом інших українських поетів періоду
1960–90-х років.
– представити відгомін естетики “киян” у подальшому розвитку
української модерної поезії |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ……………………………………………………………………..………….3
Розділ 1. КИЇВСЬКА ШКОЛА ТА ЇЇ ОТОЧЕННЯ В
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОМУ І КУЛЬТУРОЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСАХ
1.1. Культурний контекст феномену Київської школи та її оточення……12
2.2. Естетичні засади поетів Київської школи та її оточення ....................33
Розділ 2. КИЇВСЬКА ШКОЛА ТА ЇЇ ОТОЧЕННЯ І
МІФОЛОГІЧНА СТИЛЬОВА ТЕЧІЯ..…………………………………..……..103
Розділ 3. КИЇВСЬКА ШКОЛА ТА ЇЇ ОТОЧЕННЯ І
СЮРРЕАЛІСТИЧНА СТИЛЬОВА ТЕЧІЯ…………...……………………...…205
Розділ 4. КИЇВСЬКА ШКОЛА ТА ЇЇ ОТОЧЕННЯ І
ГЕРМЕТИЧНА СТИЛЬОВА ТЕЧІЯ…………………...………………...…..…298
ВИСНОВКИ………………..…………………………………………………….392
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………....………………..406
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|