Олена Олексіївна Пасічник » Дидактико-методологічні засади навчання студентів фахової термінологічної лексики у процесі професійної іншомовної підготовки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Дидактико-методологічні засади навчання студентів фахової термінологічної лексики у процесі професійної іншомовної підготовки
Стаття
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Джерело: |
dspace.uzhnu.edu.ua |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
20.03.2018 |
|
Твір змінено: |
20.03.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(270.1 КБ)
|
|
Опис: |
Стаття актуалізує питання вивчення фахової термінологічної лексики на заняттях іноземної мови як невід’ємної складової подальшої професійної компетентності студентів. Автор вказує на характерні особливості термінологічної лексики залежно від ступеня спеціалізації. Особлива увага приділяється етапам навчання термінологічної лексики в межах аудиторної та позааудиторної роботи студентів. Визначається дидактичний потенціал використання інформаційних технологій у процесі професійної іншомовної підготовки студентів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Дидактико-методологічні засади навчання студентів фахової термінологічної лексики у процесі професійної іншомовної підготовки [Текст] / О.О. Пасічник, Н.В. Школяр // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 190-193.
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|