Євген Пащенко » Українсько-сербські зв'язки доби бароко. XVII–XVIII ст.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Українсько-сербські зв'язки доби бароко. XVII–XVIII ст.
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
10.04.2018 |
|
Твір змінено: |
10.04.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Євген Пащенко.
Українсько-сербські зв’язки доби бароко. XVII–XVIII ст. — К. : Освіта України, 2017. — 308 с.
Відтворено широку картину інтеграції українського бароко в різних сферах сербського духовного, мистецького, літературного життя. Комплексно висвітлюється роль української культури у розвитку сербського шкільництва, книгодрукування, театру, письменства, малярства, музики тощо. Простежується доля сербських переселенців на українські землі в середині ХVIII ст. та відображення цих подій в українськії історії, культурі. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Від автора. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
Переднє слово . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5
Історичні умови розвитку сербської культури
XVII–XVIII ст.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
Сербське бароко та його вивчення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
З давніх українсько-сербських зв’язків . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .25
Історичні причини посилення українсько-сербських
зв’язків XVII–XVIII ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32
Роль київських центрів у розвитку сербської культури
XVII–XVIII ст.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41
Києво-Могилянська академія і початок
шкільництва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41
Сербські учні в Києві . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .51
Книга як фактор прогресу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57
Формування літературної мови. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .70
Літературна культура сербського бароко . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85
Перша сербська драма . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85
Нові явища у книжній поезії XVII—XVIII ст. . . . . . . . . . . . . . . . . 128
Жанрове і стильове збагачення прози. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159
Сербське барокове мистецтво. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 170
Доба українських майстрів та їхніх сербських учнів . . . . . . . . . . 170
Походження барокового стінопису. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183
Еволюційні зміни у різних видах сербського мистецтва. . . . . . . 194
Міжетнічні зв’язки доби бароко . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230
Сербські міграції в Україну як прояв
барокового славізму . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230
Відображення сербських переселень
в українській культурі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241
Проблема порівняльного вивчення епічної поезії . . . . . . . . . . . . 262
Післямова. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273
Примітки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 284
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|