Максим Панін » Юдеї у православній книжності Києва (XI-XIII ст.): літературні образи та їхній історичний контекст
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Юдеї у православній книжності Києва (XI-XIII ст.): літературні образи та їхній історичний контекст
Праця
|
|
|
Написано: |
2021 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
04.02.2024 |
|
Твір змінено: |
04.02.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(879.1 КБ)
|
|
Опис: |
Мета магістерської дипломної роботи – дослідити пласт православної
києво-руської книжності(XI –XIII ст.)на предмет згадок та описів її авторами
юдеїв. Реконструювати літературні образи юдеїв та охарактеризувати виявлені
свідчення з точки зору їх оригінальності та семантичного навантаження.
Завдання:
– вивчити джерельну базу та історіографію теми;
– провести критичний аналіз джерел і вивченої літератури;
– дослідити тяглість антиюдейських інтенцій в християнській парадигмі
з часівНового Заповіту – до візантійських отців церкви, спадщина яких стала
ґрунтом для києво-руських книжників;
– розглянути особливості києво-руської книжної спадщини, її ключові
концепти таприроду юдофобії;
–реконструювати літературні образи юдеїв з різножанрових наративних
джерел, ідентифікувати семантичні нашарування таких згадок, визначити їх
функціональну роль в композиціях творів книжників;
– зробити висновки з досліджуваної проблеми.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ.
Розділ 1. Джерельна база та історіографія.
1.1. Огляд джерел.
1.2. Теоретико-методологічні засади дослідження.
1.3. Історіографія проблеми.
Розділ 2. Християнська парадигма та юдеї.
2.1. Становлення християнської парадигми: Новий Заповіт та юдаїзм.
2.2. Патристична література. Візантії та юдеї.
2.3. Київо-руська книжна культура: знакові риси та тенденції.
2.4. «Реальні» східноєвропейські юдеї.
Розділ 3. Образи юдеїв в уявленнях київських книжників (XI-XIII ст.).
3.1. Слово про закон і благодать.
3.2. Повість временних літ.
3.3. Києво-Печерський патерик.
Висновки.
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|