Іван Остащук » Релігійно-філософський дискурс у романах Наталени Королевої
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Релігійно-філософський дискурс у романах Наталени Королевої
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2004 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
15.05.2024 |
|
Твір змінено: |
15.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(615.2 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації полягає в тому, щоб виявити концептуальні
релігійно-філософські і літературні основи творчого мислення Наталени
Королевої, реконструювати її художню картину світу.
Досягнення поставлено мети передбачає розв’язання таких
конкретних завдань:
–з’ясувати особливості рецепції Святого Письма;
–розкрити авторську семантику філософсько-етичних категорій
епохи середньовіччя;
–виявити специфіку функціонування “мандрівних” образів і
мотивів у прозі Наталени Королевої;
–дослідити авторську часо-просторову модель;
–простежити соціально-історичні прикмети тексту;
–проаналізувати своєрідність символічних та містичних засад
художнього вираження. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМАТИКА РЕЛІГІЙНО-ФІЛОСОФСЬКОГО
ДИСКУРСУ У ПРОЗІ НАТАЛЕНИ КОРОЛЕВОЇ.....................................14
1.1. Біблійні основи художнього тексту...........................................14
1.2. Рецепція філософських ідей........................................................37
РОЗДІЛ ІІ. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ “МАНДРІВНИХ”
СЮЖЕТНО-ОБРАЗНИХ СТРУКТУР........................................................50
2.1. Понтій Пилат: трансформація характеру...................................50
2.2. Духовні метаморфози образу Маріям........................................64
2.3. Авторська концепція фаустівського мотиву..............................76
РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ У ТВОРЧОСТІ
НАТАЛЕНИ КОРОЛЕВОЇ...........................................................................97
3.1. Переживання часу і простору.....................................................97
3.2. Соціально-історичні прикмети тексту......................................113
3.3. Символічність як домінанта художнього світовідчуття.........128
3.4. Містична парадигма..................................................................152
ВИСНОВКИ...............................................................................................166
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................171
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|