Юліан Новак » Авторська стилістика Дмитра Гордона: засоби впливу на аудиторію
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Авторська стилістика Дмитра Гордона: засоби впливу на аудиторію
Праця
|
|
|
Написано: |
2021 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
16.12.2021 |
|
Твір змінено: |
16.12.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(719.5 КБ)
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………….………………3
РОЗДІЛ 1. Система засобів впливу на цільову авдиторію……….……………6
1.1. Вплив на аудиторію та аналіз його семантико-стилістичних засобів…....6
1.2. Особливості впливу на цільову авдиторію через соціальні мережі…...…9
РОЗДІЛ 2. Ретроспектива формування авторської стилістики Дмитра Гордона
на прикладі авторської програми «В гостях у Дмитра Гордона»…………….23
2.1. Поява та розвиток програми у 1996-2003 рр…………………...…………23
2.2. Вихід програми на Першому національному та причини конфліктів із
керівництвом каналу…………………………………………………………….29
2.3. Актуалізація авторського стилю після створення Youtube-каналу
Гордона………………………………………………………………..….……....39
2.4. Особливості випусків програми для проросійських телеканалу
«НАШ» ………………………………………………………………………….49
РОЗДІЛ 3. Особливості комунікації Дмитра Гордона в соцмережах……......55
3.1. Комунікація Дмитра Гордона у Facebook………...………………...…......55
3.2. Використання можливостей Instagram………………………………….....57
3.3. Представленість Дмитра Гордона у TikTok……………………………….59
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...63
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ……………..…...66
ДОДАТКИ
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|