Ольга Ніколенко » Зарубіжна література (профільний рівень). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Зарубіжна література (профільний рівень). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Підручник
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
18.09.2022 |
|
Твір змінено: |
20.09.2022 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(15.2 МБ)
|
|
Опис: |
Ніколенко О.
Зарубіжна література (профільний рівень) : підруч. для 11 кл. закл. за-
гальн. середн. освіти / Ольга Ніколенко, Вікторія Туряниця, Дмит-
ро Лебедь та ін. — К. : Грамота, 2019. — 256 с. : іл.
ISBN 978-966-349-737-2
Підручник відповідає чинній програмі із зарубіжної літератури для
10–11 класів (2017 р., профільний рівень). У ньому вміщено огляди лі-
тературного процесу доби модернізму, постмодернізму й кінця XX — по-
чатку XXI ст. Творчість письменників представлена в контексті історії,
філософії, культури й мистецтва. До розділів подано художні тексти
(цілісно або ключові епізоди з коментарями), а також посилання на ін-
тернет-ресурси, де розміщені електронна хрестоматія, відеохрестоматія,
аудіохрестоматія, експрес-уроки, фільмотека, мистецька галарея, мульти-
медійні презентації до літературних творів та ін.
Н63 |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Від авторів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
ВСТУП
Література. Мораль. Людяність . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Українська перекладацька школа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Літературні премії світу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
ЗОЛОТІ СТОРІНкИ ДАЛЕкИХ ЕПОХ
Німеччина
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи . . . . . . . . . . . 17
Йоганн Вольфганг Ґете . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Фауст (Уривки) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
МОДЕРНІЗМ
Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє
новаторство . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Модерністська проза початку ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Німецькомовна проза
Франц кафка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Перевтілення (Скорочено) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
Росія
Михайло Булгаков . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54
Майстер і Маргарита (Уривки) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСькОЇ ЛІРИкИ
першої половини ХХ ст.
Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській
ліриці ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
Франція
Ґійом Аполлінер . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
Міст Мірабо . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
Зарізана голубка й водограй . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
Австрія
Райнер Марія Рільке . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
«Згаси мій зір…» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
Орфей. Еврідіка. Гермес . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
Сонети до Орфея . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Іспанія
Федеріко Ґарсіа Лорка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Гітара . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
Про царівну Місяцівну . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Росія
«Срібна доба» російської поезії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Олександр Блок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Незнайома . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Анна Ахматова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
«Довкола жовтий вечір ліг…» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
«Думали: вбогі, немає у нас нічого…» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
Реквієм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
Володимир Маяковський . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
А ви змогли б? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Послухайте! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Борис Пастернак . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
Гамлет . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
Зимова ніч . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники . . . . . . . . . . 116
Велика Британія
Джордж Орвелл . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ ХХ ст.
Німеччина
Епічний театр: теоретичні засади й художня практика . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
Бертольт Брехт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
генріх Белль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
Німецькомовна поезія
Пауль целан . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
Фуга смерті . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 147
ЛюДИНА ТА ПОШУкИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ
В ПРОЗІ другої половини ХХ ст.
Провідні тенденції художньої літератури другої половини ХХ ст. . . . . . . 150
США
Ернест Хемінгуей . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153
Колумбія
Ґабріель Ґарсіа Маркес . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159
Японія
Ясунарі кавабата . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 163
ЛІТЕРАТУРА другої половини ХХ — початку ХХІ ст.
Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої
половини ХХ ст. «Театр абсурду» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173
Швейцарія
Фрідріх Дюрренматт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176
Постмодернізм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 182
Сербія
Милорад Павич . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189
Аргентина
Хуліо кортасар . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 195
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В юНАцькОМУ ЧИТАННІ
Україна
Таїр Халілов . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200
До останнього подиху (Скорочено) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204
Австралія
Маркус Френк Зузак . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222
МИСТЕцькА СВІТЛИцЯ
Музична «фаустіана» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228
Художнє «перевтілення» новели Ф. Кафки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230
Твори майстра очима митців . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232
Образ Орфея в музиці та живописі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234
Слова, що музикою стали: поезія «срібної доби» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235
«Колгосп тварин» Джорджа Орвелла в кінематографі . . . . . . . . . . . . . . . . . 238
Проблеми війни в живописі й музиці ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 239
«Старий і море» у візіях мультиплікації та живопису . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241
Японська чайна церемонія як мистецтво . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 243
«Гостина старої дами» на кіноекрані . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 245
Словник літературознавчих термінів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|