Оксана Ніка » Діалогізм в історичних вимірах староукраїнського часу: W(т)писъ Клирика Wстро(з)ского
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Діалогізм в історичних вимірах староукраїнського часу: W(т)писъ Клирика Wстро(з)ского
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
08.05.2024 |
|
Твір змінено: |
05.12.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(24.5 МБ)
|
|
Опис: |
Діалогізм в історичних вимірах староукраїнського часу: W(т)писъ Клирика Wстро(з)ского / Підгот. наукового дослідження, тексту, покажчиків О.І.Ніка. – К.: Освіта України, 2016. – 238 с. (XLIV с., 63 л., 66 с.).
Історичні виміри діалогізму аналізуються на основі острозького стародруку 1598 р. – “Отпису” Клірика Острозького, що зіставляється зі списком ХVIІ ст. і перекладом ХVІІІ ст. Увазі фахівців пропонується наукова публікація писемної памʼятки (паралельно подаються фотокопії стародруку і його текстовий набір) зі спеціальними реєстрами (покажчиком слів і словоформ, покажчиком іменних і географічних назв, слів із титлами).
Розраховано на лінгвістів, літературознавців, істориків, релігієзнавців, а також усіх, хто цікавиться культурною спадщиною України.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова ..... IV
Дискурсивні принципи полемічного тексту і діалогізм “Отпису” Клірика Острозького ..... VI
Cоціокогнітивні параметри автора “Отпису” ..... ХІ
Мовний узус полемічного тексту ..... ХХ
Примірники “Отпису” ..... ХХХVІII
Правила роботи з текстом ..... XLI
Скорочені позначення назв писемних памʼяток і словників ..... XLIІІ
W(т)писъ на листъ, в бозh велебного, w(т)ца ипатїа володиме(р)ского i берестейского еп(с̃)па. до "сне wсвецоного кн̃жати киевского... Чере(з) wдного наменшого клирика, цр̃кви wстро(з)скоѝ ..... л. 1
До чителника ..... л. 3
Пре(д)мова листu до w(т)ца eпископа ..... л. 6
Листъ ..... л. 9
Покажчик слів і словоформ ..... 1
Іменний і географічний покажчики ..... 60
Слова з титлами ..... 63
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|