Алла Нестреляй » Педагогічні погляди та викладацька діяльність С.С. Гогоцького у вищих навчальних закладах України (1837-1886 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Педагогічні погляди та викладацька діяльність С.С. Гогоцького у вищих навчальних закладах України (1837-1886 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2009 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.10.2024 |
|
Твір змінено: |
24.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.9 МБ)
|
|
Опис: |
Аналіз наукової літератури, дисертаційних досліджень
[1-4; 6; 9; 43; 47-55; 63; 65; 68-70; 73; 167-169; 172; 178; 181-182; 186;
193; 196; 199; 202; 205-206; 219-222; 224-225; 228] дає змогу
констатувати, що викладацька діяльність і науково-педагогічна
спадщина С.С. Гогоцького дотепер не були об’єктом системного
вивчення й узагальнення, що й зумовило актуальність теми дисертації –
«Педагогічні погляди та викладацька діяльність С.С. Гогоцького у
вищих навчальних закладах України (1837-1886 рр.)».
Зв’язок роботи з науковими планами й темами. Дослідження
виконувалося відповідно до плану науково-дослідних робіт
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет
імені Григорія Сковороди» в частині наукової теми «Київська
філософська школа і проблеми трансформації освіти в Україні»
(державний реєстраційний номер 0108U000063). Дисертанткою особисто
досліджувався творчий внесок С.С. Гогоцького (1813 – 1889 рр.) у
розвиток Київської філософської школи.
Тема дослідження затверджена вченою радою Переяслав-
Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія
Сковороди (протокол від 4 квітня 2005 р. № 5 ) і узгоджена в Раді з
координації наукових досліджень у галузі педагогіки і психології
Академії педагогічних наук України (протокол від 4 вересня 2005 р.
№ 15).
Мета дослідження. Метою дослідження є обґрунтування
педагогічних поглядів і виявлення провідних напрямів викладацької
діяльності С.С. Гогоцького у вищих навчальних закладах України
(1837 – 1886 рр.), актуалізація позитивного досвіду вченого в умовах
сучасного розвитку професійно-педагогічної підготовки.
Відповідно до мети були поставлені такі завдання:
- проаналізувати ступінь дослідження творчого доробку С.С. Гогоцького
(1813-1889 рр.) у науковій літературі;
8
- дослідити процес становлення і розвитку вищої школи в Україні
ХІХ ст.;
- виявити основні чинники формування педагогічних поглядів
С.С. Гогоцького;
- визначити головні напрями діяльності педагога у вищих навчальних
закладах України (1837 – 1886 рр.), розробити її періодизацію;
- обґрунтувати науково-педагогічну концепцію С.С. Гогоцького;
- здійснити актуалізацію педагогічних ідей та викладацького досвіду
вченого в сучасних умовах модернізації університетської освіти. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ………………………………………….4
ВСТУП ……………………………………………………………………………..5
РОЗДІЛ І
СТУПІНЬ НАУКОВОЇ РОЗРОБЛЕНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОЇ
ПРОБЛЕМИ
1.1. Відображення творчого доробку С.С. Гогоцького (1813-1889 рр.)
у науковій літературі……………………………………….………….....14
1.2. Аналіз архівних джерел з проблеми дослідження…………..……35
Висновки до розділу І……………………………………………….……51
РОЗДІЛ ІІ
СТАНОВЛЕННЯ СВІТОГЛЯДНИХ ПОЗИЦІЙ І НАУКОВО-
ПЕДАГОГІЧНИХ ПЕРЕКОНАНЬ С.С. ГОГОЦЬКОГО (1837-1851 рр.)
2.1. Особистість С.С. Гогоцького в контексті розвитку вищої освіти
в Україні ХІХ ст……………………………………………………..…….55
2.2. Провідні чинники формування наукового світогляду і
педагогічних поглядів С.С. Гогоцького………………………………...61
2.3. Становлення С.С. Гогоцького як науковця і викладача вищої
школи (1837-1851 рр.)…………............................................................82
Висновки до розділу ІІ………………………………………….………...86
РОЗДІЛ ІІІ
РОЗВИТОК ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ
С.С.ГОГОЦЬКОГО У ВИКЛАДАЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (1852-1886 рр.)
3.1. Теоретико-педагогічний доробок С.С. Гогоцького…..……………89
3.2. Викладацька практика та організаційно-адміністративна діяльність
ученого у вищих навчальних закладах України (1852-1865 рр.)……..110
3.3. Зв’язок викладацької і освітньо-благодійницької діяльності
С.С. Гогоцького (1866-1886 рр.)…..……………………………….…….115
3
3.4. Актуалізація науково-педагогічної концепції та викладацького
досвіду С.С. Гогоцького в сучасних умовах модернізації
університетської освіти……….……………………………..………….145
Висновки до розділу ІІІ……….……………….…………..……………170
ВИСНОВКИ ………………………………...................................................172
ДОДАТКИ………………………………………………..…………….............176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………….………………..185
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|