Марта Надрага » Бібліотеки педагогічних установ і товариств м. Львова 1918 – 1939 рр.: організація, структура, діяльність
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Бібліотеки педагогічних установ і товариств м. Львова 1918 – 1939 рр.: організація, структура, діяльність
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.11.2023 |
|
Твір змінено: |
03.11.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації – проаналізувати особливості функціонування
педагогічних бібліотек Львова в контексті суспільно-культурних процесів
Польщі. Для реалізації мети поставлено завдання:
– проаналізувати ступінь наукової розробки проблеми, її джерельну
базу та теоретико-методологічні засади дослідження;
– дослідити вплив освітньої / полонізаційної політики Польської
держави на забезпечення шкільних бібліотек навчальною літературою,
науково-популярними виданнями;
– розглянути організаційно-правові засади та особливості
комплектування бібліотек українських учительських, педагогічних та
національно-культурних товариств;
– окреслити наукову-організаційну, видавничу діяльність Державної
центральної педагогічної бібліотеки Львова (ДЦПБЛ);
– охарактеризувати читацькі зацікавлення та уподобання українських
та польських школярів Львова;
– визначити роль шкільних книгозбірень в культурно-освітньому житті
тогочасного суспільства, показати їх вплив на формування національної
свідомості усіх верств населення. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ……………………………………………………………………………5
РОЗДІЛ1. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛА
ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Історіографічний огляд …………………………………………………….10
1.2. Джерельна база дисертації …………………………………………………24
1.3. Теоретико-методологічні засади дослідження ……………………………31
Висновки до розділу …………………………………………………………….42
РОЗДІЛ 2. БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ЛЬВОВА
В КОНТЕКСТІ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ
ТА ЗАКОНОДАВЧИХ ІННОВАЦІЙ ПОЛЬСЬКОЇ ВЛАДИ
2.1. Вплив суспільно-культурних та політичних чинників на
розбудову шкільництва та розвиток педагогічних бібліотек Львова ………..45
2.2. Законодавче забезпечення функціонування
педагогічних бібліотек ………………………………………………………….56
Висновки до розділу …………………………………………………………….65
РОЗДІЛ 3. УКРАЇНСЬКІ БІБЛІОТЕКИ ОСВІТНІХ УСТАНОВ
ТА ГРОМАДСЬКИХ ІНСТИТУЦІЙ ЛЬВОВА
3.1. Шкільні бібліотеки Львова в умовах полонізації
системи освіти …………………………………………………………………...67
3.2. Бібліотеки національно-культурних товариств:
особливості становлення та функціонування …………………………………79
3.3. Читацькі інтереси українських школярів та навчальна література ……105
Висновки до розділу …………………………………………………………...119
4
РОЗДІЛ 4. ПЕДАГОГІЧНІ БІБЛІОТЕКИ ЯК ЧИННИК
КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ЖИТТЯ ПОЛЬСЬКОГО
НАСЕЛЕННЯ ЛЬВОВА
4.1. Державна центральна педагогічна бібліотека та книгозбірні
громадських інституцій: організація, фонди, керівники …………………….122
4.2. Організаційні засади формування навчальних книгозбірень …………..157
4.3. Підручники, наукова та науково-популярна література
в навчальному процесі ………………………………………………………...166
4.4. Читацькі інтереси та образ читача польських гімназистів ……………..178
Висновки до розділу …………………………………………………………...184
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………....187
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………191
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………….252
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|