Людмила Михида » Специфіка творчої лабораторії Івана Багряного: трансформація життєвого матеріалу
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Специфіка творчої лабораторії Івана Багряного: трансформація життєвого матеріалу
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
04.05.2024 |
|
Твір змінено: |
04.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – визначити особливості творчої лабораторії
І. Багряного з урахуванням ідейно-смислових домінант, специфіки художніх
прийомів і засобів, використаних автором для їхнього художнього втілення і
функціональної ролі у сюжетній структурі творів.
Досягнення цієї мети передбачає розв’язання таких завдань:
- окреслити теоретико-методологічні основи дисертації, визначити
термінологічний інструментарій;
- здійснити огляд літературознавчих праць, присвячених розробці
проблеми дослідження творчої лабораторії письменника;
- простежити логіку формування творчих задумів прозових творів
І. Багряного: від малої прози до масштабної романістики;
- опрацювати творчі пошуки митця, спираючись на робочі матеріали до
текстів творів;
- дослідити рукописи творів письменника, вивчити редакції варіантів,
авторських правок – усього того, що стосується безпосередньої реалізації
задуму;
- з’ясувати механізми трансформації автобіографічного матеріалу в
художній текст; |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ І. БАГРЯНОГО: ТЕОРЕТИЧНІ
ЗАСАДИ Й ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНТЕКСТ……………………..
1.1. Теоретико-методологічні проблеми дослідження………………………….
1.2. Прозова спадщина І. Багряного в літературознавчій рецепції…………….
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1……………………………………………………..
9
9
16
26
РОЗДІЛ 2 СПЕЦИФІКА ТВОРЧОЇ ПРАЦІ І. БАГРЯНОГО: ВІД МАЛОЇ
ПРОЗИ ДО МАСШТАБНОЇ РОМАНІСТИКИ………………………………….
2.1. Ранні прозові твори – етюди масштабної романістики…………………….
2.2. Роман «Тигролови»: особливості процесу творення……………………….
2.3. Творча історія романів «Людина біжить над прірвою» і «Сад
Гетсиманський»……………………………………………………………………
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2…………………………………………………….
27
28
51
62
88
РОЗДІЛ 3 ГЕНЕЗА ЕПОПЕЇ «БУЙНИЙ ВІТЕР» ………………………………
3.1. Роман «Маруся Богуславка» в контексті трилогії: концептуальність
вибору персонажів …………………………………………………………………
3.2. Роман «Люди без масок»: реконструкція архівного матеріалу другої
частини трилогії ……………………………………………………………………
3.3. Роман «Огненне коло»: своєрідність трансформації авторського
задуму….
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 ……………………………………………………..
89
92
112
130
142
РОЗДІЛ 4 ОСОБЛИВОСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ АВТОБІОГРАФІЧНОГО
МАТЕРІАЛУ В ХУДОЖНІХ ТЕКСТАХ І. БАГРЯНОГО ……………………..
4.1. Топос малої батьківщини у прозі І. Багряного …………………………….
4.2. Персонажі – прототипи: проблема кореляції …..……………………………
4.3. Автобіографічні ремінісценції у прозі І. Багряного ………………………...
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 4 …………………………………………………..
143
144
151
166
173
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………… 174
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………….. 182
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|