Олег Михайличенко » Суспільно-політичні та гуманітарні науки: теорія, історія та методика навчання: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Суспільно-політичні та гуманітарні науки: теорія, історія та методика навчання: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Посібник
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
15.12.2015 |
|
Твір змінено: |
15.12.2015 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.6 МБ)
|
|
Опис: |
У посібнику викладена історія, теорія суспільно-політичних та гуманітарних наук та основний зміст організації навчального процесу по їхньому вивченню у вищих та загальноосвітніх навчальних закладах.
Особлива увага звернена на історичний розвиток суспільно-політичних наук та становлення суспільствознавчої освіти.
Викладена класифікація суспільно-політичних, гуманітарних дисциплін та основи методики організації навчання.
Наводяться рекомендації щодо організації науково-дослідної роботи студентів та виконання студентських наукових робіт.
Для студентів старших курсів та аспірантів, магістрантів вищих навчальних закладів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова
Розділ 1. НАУКА ЯК ФОРМА
СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ
Наука в історії цивілізацій
Історичний розвиток та класифікація наук
Розділ 2. ПОЛІТИКА ТА ПОЛІТИЧНІ НАУКИ
Політика як об’єкт дослідження
Історія політичної науки
Предмет політичної науки
Категорії, функції та методи дослідження в
політичній наукці
Система політичних навчальних дисциплін
Розділ 3.СОЦІАЛЬНІ, СУСПІЛЬНІ
ТА ГУМАНІТАРНІ НАУКИ
Розвиток наукової думки про соціальний устрій та суспільне життя в історії народів (Стародавній Світ, Середньовіччя, Відродження, Новий час)
Класифікація соціальних, суспільних та гуманітарних наук
Розділ 4. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА ВИКЛАДАННЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Історія розвитку теорії освіти та навчання (дидактики)
Основні категорії дидактики та методики навчання
Навчальний процес
Розділ 5. ОСНОВИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ТА ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Історія розвитку навчання суспільних наук
та становлення гуманітарно-історичної освіти
Історія становлення викладання суспільних наук у вищій школі та підготовки науково-педагогічних кадрів
Характеристика та класифікація загальних
методів навчання
Методи навчання суспільно-політичних дисциплін
Оптимізація навчального процесу та інноваційне
навчання суспільно-історичних дисциплін
Контроль і оцінка навчальних та
наукових досягнень студентів
Розділ 6. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ВИДИ НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ТА ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Історія розвитку форм організації
навчання та його видів
Види навчання у вищій школі
Лекція у вищому навчальному закладі Семінарські заняття
Практичні, лабораторні, індивідуальні заняття, консультації
Позанавчальні форми організації навчання у вищій школі
Форми рганізації та види навчання у загальноосвітній школі
Розділ 7. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СТУДЕНТСЬКИХ СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Система організації науково-дослідної роботи
студентів та види наукових студентських робіт
Виконання студентських наукових робіт
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|