Тетяна Музика » Антропологічні аспекти у прозі Василя Барки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Антропологічні аспекти у прозі Василя Барки
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
04.06.2025 |
|
Твір змінено: |
04.06.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційної роботи – комплексно і системно дослідити
антропологічні аспекти прозової спадщини Василя Барки крізь призму
літературознавчої антропології.
Досягнення цієї мети передбачає розв’язання комплексу завдань:
– обґрунтувати теоретичні засади роботи, базуючись на домінантних
векторах літературознавчої антропології;
– з’ясувати особливості рецепції прози Василя Барки в критиці й
літературознавстві;
– визначити особливості художньої свідомості митця, зумовленої
біографічною складовою;
8
– проаналізувати форми психологізму як домінантного принципу
зображення людини;
– виявити своєрідність антропософської парадигми прози письменника. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………..………...........4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………………………………………………11
1.1 Літературознавча антропологія в системі антропологічних
вчень……………………………………………………………….……………….11
1.2 Проблема антропоцентричного аналізу в сучасній
літературознавчій парадигмі………………………………………………….…..23
1.3 Антропологічні виміри прози Василя Барки як об’єкт літературно-
теоретичного дискурсу …………………………………………...........................40
РОЗДІЛ ІІ. АВТОБІОГРАФІЧНИЙ СИНЕРГЕН ВАСИЛЯ
БАРКИ……………………………………………………………………………..53
2.1 Своєрідність художньої свідомості письменника………………...55
2.2 Релігійно-філософська природа світомислення Василя Барки.…..67
2.3 Особливості психології творчого процесу митця ………………....76
РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА ДОМІНАНТА ХУДОЖНЬОГО
ЗОБРАЖЕННЯ ЛЮДИНИ У ПРОЗІ ПИСЬМЕННИКА…………….….....87
3.1 Психологічний портрет у системі характеротворення……………88
3.2 Ім’я як культурно-психологічний код особистості……………….99
3.3 Специфіка антропологічного моделювання представників
тоталітарної влади………………………………………………………………..110
РОЗДІЛ ІV. РЕЛІГІЙНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ МОДУС ХУДОЖНЬОЇ
АНТРОПОЛОГІЇ ВАСИЛЯ БАРКИ………………………………………....127
4.1 Антропологічна концепція Василя Барки як вияв теоцентризму:
феномен особистості в романі «Жовтий князь» (Том ІІ) ………………...…...128
4.2 Аксіологічний вимір людської екзистенції в романі-притчі
«Спокутник і ключі землі»………………….…………………………………...136
3
4.3 Категорії сакрального / профанного як домінанти художньої
антропософії роману «Рай»………………………….…………………………..143
4.4 Національно-екзистенційна модель світобудови у творчості
автора……………………………………………………………………………..152
ВИСНОВКИ……………………………………………………………....162
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..….168
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|