Олена Музика » Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
        
        
        Праця 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2006 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            25.01.2020 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            25.01.2020 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (2.2 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                У книзі розглядаються проблеми розвитку здібностей та обдарованості. Використовуючи власні методики (КАРУС, МВЦС (методика вивчення ціннісної свідомості) та МВДЗ (методика вивчення динаміки здібностей) та ін.), автори розкривають особливості взаємодії вікових, соціально-психологічних і суб’єктно-ціннісних чинників у розвитку творчо обдарованої особистості. У колективній монографії представлені системи тренінгів ціннісної підтримки розвитку здібностей та результати біографічних досліджень життєвого шляху обдарованих людей. 
 
Для психологів, аспірантів, студентів, вчителів та інших читачів, яких цікавлять проблеми розвитку людини. | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     Вступне слово 
Розділ І. Теоретико-методологічні засади дослідження розвитку творчої особистості 
Розділ ІІ. Рефлексивні механізми розвитку здібностей і творчих здібностей на різних вікових етапах 
Розділ ІІІ. Ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей та обдарованості 
Розділ ІV. Біографічний підхід у вивченні здібностей та обдарованості 
Література 
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |