Наталія Мушировська » Творчість Василя Пачовського у контексті української літератури першої половини ХХ століття
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Творчість Василя Пачовського у контексті української літератури першої половини ХХ століття
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
09.05.2024 |
|
Твір змінено: |
09.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Метою роботи є комплексний аналіз творчої спадщини В.Пачовського в контексті
стильових течій раннього модернізму, причетності його творчості до символізму, що
передбачає системне дослідження ідіостилю поета, еволюції його лірики в контексті
літературного процесу і типологічних зіставленнях з аналогічними явищами інших
літератур, циркуляції тогочасних філософських й естетичних ідей і зумовлює низку завдань:
- з’ясувати особливості рецепції українського символізму, зокрема, творчості
В.Пачовського та поетів «Молодої Музи», в історико-критичному дискурсі;
- виявити джерела поетичної системи В.Пачовського, виходячи із західноєвропейських та
національних філософсько-онтологічних та естетичних засад символізму;
- розкрити своєрідність і новаторство символістського дискурсу В.Пачовського та поетів
«Молодої Музи» у контексті української літератури початку ХХст.;
- на основі структурно-семантичного аналізу побудови символу описати типологію форм
символічних виявів лірики В.Пачовського;
- простежити еволюцію символізму у ранній і зрілій ліриці та епосі «Золоті Ворота»
В.Пачовського;
- проаналізувати музичну домінанту мовної практики В.Пачовського як найбільш
яскраву рису символістської поетики, узагальнити особливості версифікаційної системи
поета. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ І. ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИМВОЛІЗМУ В УКРАЇНСЬКІЙ
ЛІТЕРАТУРІ КІНЦЯ ХІХ − ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ……………………….10
1.1.Становлення та особливості розвитку українського символізму
кінця ХІХ − початкуХХ століття…………………………………………………10
1.2.Філософсько-онтологічне та естетичне підґрунтя українського
символізму………………………………………………........................................28
1.3.Символ як конструктивний елемент художньої системи
символізму……………………………………………………………………........47
РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИЧНОГО
ДИСКУРСУ В.ПАЧОВСЬКОГО В КОНТЕКСТІ МОВНОЇ ПРАКТИКИ
СИМВОЛІЗМУ………………………………………….........................................54
2.1.Роль метафори у ліриці В.Пачовського як поета-
символіста……………………………………………………………….................54
2.2.Зародження іронічного дискурсу раннього символізму у ліриці
В.Пачовського……………………………………………………………………..64
2.3.Зв’язок між алегорією і символом як принципами конструювання
художнього образу в ліриці В.Пачовського…………………..............................75
2.4.Семантика ключових образів-символів у поетичній системі
В.Пачовського………………………………………………………………........101
2.5.Міфологічний символ у поетичній свідомості В.Пачовського…………...124
РОЗДІЛ ІІІ. МУЗИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МОВНОЇ ПРАКТИКИ ЯК
УТІЛЕННЯ СИМВОЛІЧНОГО ЗМІСТУ В ЛІРИЦІ В.ПАЧОВСЬКОГО........138
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………171
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..176
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|