Надія Мориквас » Степан Чарнецький у літературно-мистецькому контексті 1900-1930-х рр.: еволюція творчості
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Степан Чарнецький у літературно-мистецькому контексті 1900-1930-х рр.: еволюція творчості
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
22.06.2024 |
|
Твір змінено: |
22.06.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(589.2 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційного дослідження – означити й схарактеризувати
письменницьку спадщину Степана Чарнецького як цілісну художню систему,
простежити його творчу еволюцію впродовж 1900 – 1930-х рр.
Реалізація мети наукової роботи передбачає такі завдання:
– простежити рух домінантних мотивів і образів, увиразнення національного та
філософсько-психологічного начала в ліриці С.Чарнецького з погляду втілення у ній
поетичної моделі буття;
– виявити автобіографічні моменти у художньому світі митця;
– проаналізувати проблемно-тематичну і жанрово-композиційну специфіку
прозових книжок письменника "Дикий виноград" і "Квіти й бодяче", що вийшли з
однаковим підзаголовком "Нариси й замітки з дороги життя";
– визначити періодизаційні віхи й проаналізувати творчий набуток та
індивідуальний стиль письменника в контексті змінних історичних обставин і
критичного дискурсу 1900 – 1930-х років ХХ століття;
– проаналізувати критичну рецепцію перекладу поеми А.Міцкевича "Конрад
Валленрод";
– виявити стильові й естетичні перегуки в творчості С.Чарнецького і польського
поета Г.Збєжховського;
– дослідити специфіку театрознавчих студій С.Чарнецького;
– розглянути рецепцію й оцінку критиків та істориків літератури художньої
спадщини С.Чарнецького в різні періоди від – 1908 року до нашого часу. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Проблеми дослідження життєпису і художньо-публіцистичної
спадщини Степана Чарнецького
1.1. Творчість письменника в рецепції літературної критики 11
1.2. Невідомі сторінки біографії 33
РОЗДІЛ 2. Творча еволюція Степана Чарнецького на тлі мистецько-
світоглядних пошуків доби (1900–1930 рр.)
2.1.У модерністському дискурсі "Молодої Музи" 50
2.2. Екзистенційні мотиви воєнної лірики 81
2.3. Жанрово-стильова своєрідність "нарисів й заміток з дороги
життя" 101
РОЗДІЛ 3. Степан Чарнецький у координатах українсько-польських
літературних взаємодій
3.1. Маловідомий переклад "Конрада Валленрода" А.Міцкевича 120
3.2. "Музівська" богема: Степан Чарнецький і Генрик Збєжховський 129
РОЗДІЛ 4. Літературно-мистецьке життя Галичини в оцінці
С.Чарнецького
4.1.Історик театру "Руської Бесіди" 148
4.2. На сторінках галицьких часописів: культурологічні акценти 167
ВИСНОВКИ 181
ДОДАТКИ 189
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 192
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|