Володимир Місько » Історичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка в добу незалежності (1993–2017)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Історичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка в добу незалежності (1993–2017)
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
07.02.2022 |
|
Твір змінено: |
07.02.2022 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(492.9 КБ)
|
|
Опис: |
Україна–Європа–Світ. Міжнародний збірник наукових праць. Серія: Історія, міжнародні відносини. – Вип. 23. – Тернопіль: Видавництво ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2019.
Мета дослідження – висвітлити основні віхи становлення історичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка з часу його відновлення (1993) у добу незалежності України в контексті суспільно-політичних та громадсько-культурних процесів; проаналізувати його організаційну, навчальну, наукову та виховну діяльність у зв’язку з ключовими змінами, що відбувалися в освітньо-науковому просторі. Методологія праці: використано принципи історизму та об’єктивності; загальнонаукові (аналіз, синтез, індукція та дедукція, порівняння, узагальнення та ін.), спеціально-історичні (історико-хронологічний, історико-порівняльний, системно-структурний, ін.) наукові методи, а також міждисциплінарний і плюралістичний підходи до вивчення організації й діяльності історичного факультету ТНПУ ім. В.Гнатюка. Наукова новизна: вперше цілісно зібрано, систематизовано й проаналізовано усі сфери діяльності історичного факультету у добу незалежності, висвітлено нові актуальні сьогоденню й важливі факти з роботи підрозділу у контексті тих змін, що відбувались в університеті, регіоні та Україні загалом. Висновки: діяльність історичного факультету ТНПУ ім. В.Гнатюка в окреслений період свідчить, що він перетворився на потужний регіональний навчальний, науково-освітній і методичний центр із підготовки нового покоління вчителів історії, поставивши собі за мету – формувати нову українську еліту, що стало однією з основних його освітніх і виховних місій. Майбутнє факультету бачиться у зв’язку з глобальними інформаційними та науково-освітніми змінами. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|