Уляна Мельникова » Мистецькі об’єднання в Україні 1920-х – початку 1930-х років (теоретичні засади та творча практика)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Мистецькі об’єднання в Україні 1920-х – початку 1930-х років (теоретичні засади та творча практика)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
13.07.2024 |
|
Твір змінено: |
13.07.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(93.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження полягає в осмисленні особливостей теоретичних засад
та практичної діяльності провідних мистецьких угруповань, що існували в
Україні впродовж 1920-х – початку 1930-х рр., виявленні їх своєрідності та
5
значення в розвитку українського мистецтва. Досягнення поставленої мети
передбачає вирішення таких завдань:
- вивчити та ввести до наукового обігу нові фактологічні матеріали для
всебічного висвітлення діяльності мистецьких об’єднань 1920-х – початку
1930-х років в Україні;
- отримавши нові документальні дані, проаналізувати організаційні засади,
художньо-естетичні концепції та програми мистецьких угруповань;
- окреслити характер виставкової діяльності художніх об’єднань та ступінь
реалізації в ній проголошених теоретичних засад;
- показати роль експерименту як одного з ключових принципів творчої
практики мистецьких угруповань в Україні 1920-х – початку 1930-х років;
- розкрити ідейно-естетичні орієнтири художньої критики та її вплив на
діяльність мистецьких угруповань;
- охарактеризувати роль мистецьких об’єднань досліджуваного періоду у
становленні новітнього українського мистецтва. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Список умовних скорочень.........................................................................................3
ВСТУП..........................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ТА МЕТОДИКА
ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Огляд літератури..............................................................................................9
1.2. Джерельна база і методика дослідження......................................................36
РОЗДІЛ 2. МИСТЕЦЬКІ ЗРУШЕННЯ ДОБИ І ЇХ ВІДОБРАЖЕННЯ В
ДІЯЛЬНОСТІ АХЧУ
2.1. АХЧУ і АХРР: До питання творчих взаємин..............................................40
2.2. Традиційне і нове у виставкових проектах АХЧУ......................................48
РОЗДІЛ 3. АРМУ ЯК НОВІТНІЙ ТИП ХУДОЖНЬОГО ОБ’ЄДНАННЯ В
УКРАЇНІ 1920-х – ПОЧАТКУ 1930-х РОКІВ
3.1. Специфіка організаційної побудови.............................................................77
2
3.2. Теоретичні принципи АРМУ в контексті художнього поступу доби.........86
3.3. Експеримент і творчий пошук у творчості членів АРМУ..........................99
РОЗДІЛ 4. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ В РОБОТІ ОСМУ
4.1. Мистецька спрямованість ОСМУ: Проблема творчої індивідуальності...149
4.2. Формальні шукання у творчій практиці представників ОСМУ...............155
РОЗДІЛ 5. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ІНШИХ ХУДОЖНІХ
ОБ’ЄДНАНЬ
5.1. Наслідування реалістичного напряму Товариством художників
імені К. Костанді..................................................................................................176
5.2. Деформація естетичних принципів мистецтва в творчості членів
„Жовтня”....................................................................................................................182
ВИСНОВКИ….........................................................................................................191
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………................................195
ДОДАТКИ
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|