Ірина Мельникова » Інноваційні комунікативні технології в роботі куратора академгрупи
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інноваційні комунікативні технології в роботі куратора академгрупи
Посібник
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
26.09.2025 |
|
Твір змінено: |
30.09.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(6 МБ)
|
|
Опис: |
Авдєєва І.М., Мельникова І.М.
Інноваційні комунікативні технології в роботі куратора академгрупи: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2007. – 304 с.
ISBN 966-370-047-5
Зміст посібника спрямовано на методологічне та методичне забезпечення процесу впровадження гуманістичних особистісно-орієнтованих технологій освіти в діяльність вищих навчальних закладів.
Посібник рекомендований викладачам ВНЗ, перш за все – кураторам академічних груп, практичним психологам, соціальним працівникам, іншим спеціалістам, які працюють зі студентською молоддю. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова ..... 5
Розділ 1. Роль куратора в процесі гуманізації вищої освіти ..... 9
1.1. Фасилітаційна взаємодія – критеріальна характеристика гуманістичного особистісно-орієнтованого освітнього процесу ..... 9
1.2. Основні напрямки роботи куратора з фасилітації особистісного росту майбутніх спеціалістів ..... 18
Список використаної літератури ..... 28
Розділ 2. Технології фасилітаційної взаємодії в роботі куратора ..... 30
2.1. Принципові основи фасилітаційної взаємодії в педагогічному процесі ..... 30
2.2. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія – методологічна і технологічна основа комунікування куратора і студентів ..... 41
2.2.1. Структурно-функціональна модель технології суб’єкт-суб’єктної взаємодії ..... 41
2.2.2. Опис основних психотехнічних прийомів технології суб’єкт-суб’єктної взаємодії ..... 53
2.2.3. Встановлення індивідуального довірчого контакту в процесі фасилітаційної взаємодії ..... 117
Список використаної літератури ..... 122
Розділ 3. Методологія і технологія групового тренінгу ..... 127
3.1. Загальне поняття про тренінг. Основні тренінгові форми роботи ..... 127
3.2. Соціодинаміка тренінгової групи ..... 152
Список використаної літератури ..... 171
Розділ 4. Тренінг навичок суб’єкт-суб’єктної взаємодії для кураторів ..... 173
4.1. Структура тренінгових занять з технології суб’єкт-суб’єктної взаємодії ..... 173
4.2. Опис змісту тренінгових занять ..... 179
Розділ 5. Методика роботи куратора з оптимізації соціальної адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі ..... 267
5.1. Проблема оптимізації процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі ..... 267
5.2. Методична розробка виховної роботи куратора з оптимізації соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ВНЗ ..... 271
Список використаної літератури ..... 288
Додатки ..... 290
Додаток 1. Карта методичного контролю готовності педагога до суб’єкт-суб’єктного спілкування ..... 290
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|