«Mediaevalia Ucrainica: Ментальність та історія ідей» » Том 4 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Том 4Журнал | 
    |  | 
    | 
                
            |  |  
            | Написано: | 1995 року |  
            |  |  
            | Джерело: | balik2 |  
            |  |  
            | Розділ: | Історична |  
            |  |  
            | Твір додано: | 08.10.2018 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 25.06.2023 |  
            |  |  
            | Завантажити: | djvu
                                (5.6 МБ)
                                pdf
                                див.
                                (6.5 МБ) |  
            |  |  
                | Опис: | Medii aevi, а отже і коло інтересів нашого видання мають свій обмежений історіографічною традицією строк. Однак специфіка української історії, в якій ми бачимо певний феномен хвилі, що уповільнювалася на околицях європейського світу, не вкладається в загальновизнаний стереотип Середньовіччя. Категорії повсякденної культури та елітарні теорії, візантійсько-православне та європейсько-латинське коріння української думки, тобто сфера зацікавлень нашого журналу, надто виразно демонструють нахил до довгого тривання, а помітніші зміни у типові світосприйняття і мислення в Україні фіксуються лише на схилі XVIII століття. Тим-то редактори вважають за можливе, цілком усвідомлюючи суб ’єктавну умовність своєї точки зору, винести на сторінки свого журналу гасло довгого середньовіччя, що в умовах України охоплювало ледь не все XVIII століття. |  
                |  |  
                | Зміст: | [натисніть, щоб розгорнути] Тетяна Вілкул, Михайло Собуцький (Київ). “Київські глаголичні листки” та їх латинський прототип (перекладацька праця середньовічного книжника: погляд із сучасності)	5
 Олена Сирцова(Київ). Міфологія язичницьких вогнепальних обрядів та образ геєни вогненної у давньослов'янських інтерпретаціях біблійних текстів	38
 
 Наталя Яковенко (Київ). Символ “Богохранимого града” у київській пропаганді 1620-1640-х років	52
 
 Сергій Плохій (Едмонтон). Крила протекції: до визначення правового змісту Переяславської угоди 1654 року	76
 
 Татьяна Опарина (Новосибирск). “Да в люди ту книгу казать не для чего”: библиотека Симона Азарьина и отношение к украинско-белорусской книжности в России первой половины ХУП в.	86
 
 Леонід Ушкалов (Харків). AUREA LIBERT AS TaLIBERUM ARBITRUM в літературі українського барокко	103
 
 Олександра Трофимук (Львів). Розмова з Ехо: “Hippomenes sarmacki...” Пилипа Орлика	115
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |