Ольга Матвєєва » Щоденник (1911-1951) Володимира Винниченка: художньо-онтологічні моделі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Щоденник (1911-1951) Володимира Винниченка: художньо-онтологічні моделі
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.10.2024 |
|
Твір змінено: |
24.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційної роботи – реконструювати художньо-онтологічні моделі,
створені В. Винниченком у «Щоденнику» (1911–1951), і виявити форми їхньої
художньої репрезентації.
Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:
- дослідити рецепцію щоденника як літературного жанру, визначити
жанрову природу «Щоденника» В. Винниченка; 5
- проаналізувати модель соціального буття, виявити соціалістичні та
марксистські інтенції в «Щоденнику» В. Винниченка, дослідити їх вплив
на художнє експериментаторство письменника;
- з’ясувати особливості моделі національного буття, виявити специфіку ідеї
державності та національної ідентичності в «Щоденнику» В. Винниченка;
- проаналізувати втілення української ідеї в контексті філософії
конкордизму;
- дослідити процес створення індивідуальної моделі буття в «Щоденнику»
В. Винниченка, у якій констатовано кризу християнізованої моделі
культури й актуалізовано вітальність;
- розглянути образ щастя в контексті концепцій «чесності з собою» та
конкордизму. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………….....................3
РОЗДІЛ 1. ЩОДЕННИК ЯК ФІЛОСОФСЬКО-ХУДОЖНІЙ
МІКРОКОСМ.....................................................................................................................8
РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНА ХУДОЖНЬО-ОНТОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ У
«ЩОДЕННИКУ» (1911–1951) В. ВИННИЧЕНКА…………………………………28
2.1. Проект «всебічного визволення» в контексті марксистських ідей…………28
2.2. Від концепції «всебічного визволення» до ідеї «світового громадянства»:
утопічна проекція соціального буття…………………………………………………...58
РОЗДІЛ 3. НАЦІОНАЛЬНА ХУДОЖНЬО-ОНТОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ У
«ЩОДЕННИКУ» (1911–1951) В. ВИННИЧЕНКА ………………………………...85
3.1. Концепція «національного визволення»: художня рецепція революційних
подій 1917–1921 рр. у щоденникових записах 1910–1925 рр...………………………85
3.2. Художній проект національного буття в «Щоденнику» 1926–1951 рр.:
українська ідея в контексті філософії конкордизму………………………………….110
РОЗДІЛ 4. ХУДОЖНЯ МОДЕЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНОГО БУТТЯ В
«ЩОДЕННИКУ» (1911–1951) В. ВИННИЧЕНКА………………………………..142
4.1. Проект «повноти буття» в умовах кризи християнізованої культури:
актуалізація та збереження вітальності……………………………………………….142
4.2. Образ щастя у проекті повноти індивідуального буття: від ідеї «чесності з
собою» до концепції «конкордизму»…………………………………….…................164
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………189
. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...192
|
|
|
|
Пов'язані твори:
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|