Ореста Мацяк » Синтез мистецтв у прозі Ольги Кобилянської: проблема самототожності письменниці
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Синтез мистецтв у прозі Ольги Кобилянської: проблема самототожності письменниці

Дисертація
Написано: 2006 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 21.09.2024
Твір змінено: 21.09.2024
Завантажити: pdf див. (444.9 КБ)
Опис: Мета нашого дисертаційного дослідження ⸺ мотивувати музичні
й малярські ефекти у прозовому доробку О.Кобилянської її прагненням
реалізувати в літературі свої природні задатки й до суміжних з
письменством видів творчості; з’ясувати способи досягнення означених
ефектів та сформулювати попередні (остаточні потребують аналізу
художніх текстів не одного автора) положення теорії синтезу мистецтв.
Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:
1) аргументувати доцільність вживання вислову “синтез мистецтв”
на рівні літературного терміна;
2) дати загальне уявлення про синтез мистецтв як літературне
явище;
3) сформулювати на основі трактату І.Франка “Із секретів поетичної
творчості” ⸺ своєчасного дослідження музичних і малярських
можливостей слова та на прикладі прози О.Кобилянської, де по-своєму ці
можливості використані, конкретні правила синтезу красного письменства
кінця ХІХ ⸺ початку ХХ ст. зі суміжними видами;
4) розглянути особистісні передумови омузичення прозових творів
буковинської авторки: притаманне їй від природи музичне світо- і
себебачення та її приналежність до типу людини чуття;
5) простежити за реалізацією музичного покликання О.
Кобилянської в її літературній творчості;
6) з’ясувати способи досягнення малярського ефекту у
розрахованих на такий ефект, за авторчиним задумом, її творах, або,
кажучи образно, здійснити літературознавчу екскурсію у своєрідну
галерею малярства О.Кобилянської.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
Пов'язані автори:
Кобилянська Ольга
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.