Ореста Мацяк » Синтез мистецтв у прозі Ольги Кобилянської: проблема самототожності письменниці
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Синтез мистецтв у прозі Ольги Кобилянської: проблема самототожності письменниці
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2006 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
21.09.2024 |
|
Твір змінено: |
21.09.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(444.9 КБ)
|
|
Опис: |
Мета нашого дисертаційного дослідження ⸺ мотивувати музичні
й малярські ефекти у прозовому доробку О.Кобилянської її прагненням
реалізувати в літературі свої природні задатки й до суміжних з
письменством видів творчості; з’ясувати способи досягнення означених
ефектів та сформулювати попередні (остаточні потребують аналізу
художніх текстів не одного автора) положення теорії синтезу мистецтв.
Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:
1) аргументувати доцільність вживання вислову “синтез мистецтв”
на рівні літературного терміна;
2) дати загальне уявлення про синтез мистецтв як літературне
явище;
3) сформулювати на основі трактату І.Франка “Із секретів поетичної
творчості” ⸺ своєчасного дослідження музичних і малярських
можливостей слова та на прикладі прози О.Кобилянської, де по-своєму ці
можливості використані, конкретні правила синтезу красного письменства
кінця ХІХ ⸺ початку ХХ ст. зі суміжними видами;
4) розглянути особистісні передумови омузичення прозових творів
буковинської авторки: притаманне їй від природи музичне світо- і
себебачення та її приналежність до типу людини чуття;
5) простежити за реалізацією музичного покликання О.
Кобилянської в її літературній творчості;
6) з’ясувати способи досягнення малярського ефекту у
розрахованих на такий ефект, за авторчиним задумом, її творах, або,
кажучи образно, здійснити літературознавчу екскурсію у своєрідну
галерею малярства О.Кобилянської. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ........................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Синтез мистецтв як літературне явище ................14
1.1. “Синтез мистецтв” як літературознавчий термін:
аргументація і дефініція .................................................16
1.2. Рецепторна теорія синтезу літератури з музикою і
малярством та трактат І.Франка “Із секретів
поетичної творчості” …………………………………….27
Висновки до розділу 1 ………………………………………….46
РОЗДІЛ 2. Музична концепція творчості Ольги
Кобилянської ………………………………………..48
2.1. Музичне світо- і себебачення письменниці ………………50
2.2. Тип і прототип людини чуття, або Автобіографічний
герой у прозі Ольги Кобилянської ………………………...662.3. Реалізація музичного покликання в літературній
творчості …………………………………………………….82
Висновки до розділу 2 ………………………………………….117
РОЗДІЛ 3. Галерея малярства Ольги Кобилянської …………119
3.1. Асоціативний живопис. Карпатська мариністика ……….133
3.2. Живопис номінативний. Натюрморт “Рожі” …………….140
3.3. Графіка. Малюнок “Під голим небом” ……………………147
Висновки до розділу 3 …………………………………………..154
ВИСНОВКИ ……………………………………………………...155
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………..161
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|